• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Odpowiedzi: Adam Olesiak

19
odpowiedzi
5
najlepszych odpowiedzi
0 głosów
odpowiedź 13 sierpnia 2017
Polecam tutoriale na stronie Unity: https://unity3d.com/learn/tutorials/s/scripting
0 głosów
odpowiedź 26 czerwca 2017
Daj sobie rok na medycynie, jak nie podpasuje, to zacznij uczyć się matmy i informatyki/fizyki żeby
0 głosów
odpowiedź 21 marca 2017
Ogólnie myślę, że takie coś nie byłoby głupie, bo można się pogubić w tych cyfrach:   enum t
0 głosów
odpowiedź 20 marca 2017
Ok, znalazłem na stacku: for each pair of points for each of 3 possible squares which might be
0 głosów
odpowiedź 19 marca 2017
void Update () { if (Input.GetKey(KeyCode.W)) { transform.rotation = Qu...
1 głos
odpowiedź 19 marca 2017
Deklarujesz te nowe obiekty lokalnie dla tego switcha. Zaraz po wyjściu ze switcha zostają usuniętę(
0 głosów
odpowiedź 16 marca 2017
Chodzi Ci po prostu o usunięcie collidera? Wtedy będzie działała grawitacja, ale nie będzie się zder
0 głosów
odpowiedź 15 marca 2017
Nie no to nie ma za bardzo sensu ;p System n-kowy polega na tym, że cyfry liczb w tym systemie budu
1 głos
odpowiedź 13 marca 2017
Ja rok temu przygotowywałem się do fizyki z książką operonu(operon matura fizyka 2016 czy coś takieg
1 głos
odpowiedź 11 marca 2017
w klasie której obiekty chcesz usunać: static void killAll() { foreach((nazwaKlasy) k in GameO
0 głosów
odpowiedź 23 lutego 2017
Podłącz kamerę i obiekt, ktory ma sledzic pod skrypt. (GetComponent<>()) aktualizuj pozycje k
0 głosów
odpowiedź 19 lutego 2017
Nie działa, bo wrzuciłeś zmienną speed do funkcji start. Przez to inne funkcje, w tym Update() jej n
2 głosów
odpowiedź 17 lutego 2017
W sprawie książek nie pomogę, bo sam nigdy nie lubiłem uczyć się z papieru, ale może coś z tego przy
0 głosów
odpowiedź 1 grudnia 2016
Ja bym zamroził rotacje i transformacje w osi y dla strzałki(opcja freeze na dole inspektora obiektu
0 głosów
odpowiedź 26 listopada 2016
Nie pisałem matury z informatyki, ale z tego co mówili mi znajomi, to w tym zadaniu był jakiś błąd p
0 głosów
odpowiedź 6 listopada 2016
W sensie chcesz wyznaczyć to ile tych elementów będzie? Jeśli tak, to proste: Najpierw 3 elementy z
1 głos
odpowiedź 6 października 2016
Length zamiast lenght ;)
0 głosów
odpowiedź 8 sierpnia 2016
proponuje coś takiego, tylko zamiast cout<<p u Ciebie byłoby wywołanie funkcji p itd.  
0 głosów
odpowiedź 6 sierpnia 2016
Napisałem do dziekanatu, ale na cuda nie liczę, bo podanie o przeniesienie wymaga zaznaczenia ile se

92,455 zapytań

141,263 odpowiedzi

319,099 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

...