• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wątki w grze

Cloud VPS
0 głosów
299 wizyt
pytanie zadane 10 stycznia 2016 w C i C++ przez arek01996 Stary wyjadacz (12,080 p.)
Witam,

Mam pytanie odnoście wątków w grach czy programach.

Pisząc program nie raz trzeba skorzystać z wątków aby program działał płynnie i tutaj rodzi się pytanie.

Na jak wielu wątkach powinna opierać się gra aby w dzisiejszych czasach była wydajność zmaksymalizowana?

 

Drugie pytanie, można używać wątków zaprojektowanych w SFML czy lepiej wbudowanej biblioteki w C++?

 

Pozdrawiam

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 10 stycznia 2016 przez niezalogowany
Lepiej używaj tych ze standardu, a co do twojego pierwszego pytania to jest to temat rzeka. Nie ma uniwersalnej liczby wątków z których twój program powinien korzystać, zależy od tego jakie operacje będą wykonywane na wątkach i czy będziesz obsługiwał je w prawidłowy sposób (w przeciwnym razie możesz spowolnić swój program, a nie go przyspieszyć).

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 199 wizyt
pytanie zadane 26 kwietnia 2018 w C i C++ przez Storm Obywatel (1,570 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 280 wizyt
pytanie zadane 24 maja 2017 w Java przez gaaf Nowicjusz (140 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 904 wizyt
pytanie zadane 29 grudnia 2016 w Java przez Wiciorny Ekspert (281,530 p.)

93,486 zapytań

142,418 odpowiedzi

322,771 komentarzy

62,899 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...