Witam, mam problem z "GameObject.Find". Mianowicie jeden z moich skryptów w Unity przechodzi do następnej sceny przy użyciu "DontDestroyOnLoad(this);". Problem polega na tym, że jak chcę na 2 scenie pobrać z niego wartość zmiennej "bron" to mam błąd, ponieważ Unity nie przypisał do "game" żadnej wartości.
UnassignedReferenceException: The variable game of HUD_LvL has not been assigned.
You probably need to assign the game variable of the HUD_LvL script in the inspector.
Fragment kodu odpowiedzialny za pobranie zmiennej "bron":
void Hud() {
game = GameObject.Find("/Script");
bron = game.GetComponent<Script>().bron;
}
Skrypt z którego pobieram dane:
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class Script: MonoBehaviour {
public GameObject game;
public string login;
public string save;
public string bron;
void Start () {
login = game.GetComponent<Menu>().login;
bron = game.GetComponent<Menu>().bron;
DontDestroyOnLoad(this);
}
void Update () {
}
}