W SFML (i ogólnie) rysowanie obiektów odbywa się podobnie jakbyś robił to np w Paincie:
window.clear(); // <- czyści poprzednią scenę i wypełnia ją jakimś kolorem
window.draw(obj1); // <- rysuje obiekt 1 przykrywa obszar na jakiejś pozycji
window.draw(obj2)l // <- jeżeli obiekt 1 znajduje się chociaż częściowo w miejscu gdzie powinien się pojawić obiekt 2, to ten fragment obj1 zostanie przysłonięty przez obj2
Obiekty są nakładane warstwowo (mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi), jeżeli chcesz aby określone obiekty były rysowane np zawsze na wierzchu to warto zastosować jakiś system warstw (np każdemu kaflowi nadać jakąś liczbę (nie musi być unikalna), a następnie przed rysowaniem sortujesz kafle wg warstwy na której się znajdują i dopiero wtedy rysujesz obiekty.
Np kafle: Tile1,Tile2, ... Tile5 mają ustawioną wartość layer na 1, z kolei Tile6 layer ma ustawiony na 2: oznacza, to że Tile6 zostanie narysowany dopiero po narysowaniu wszystkich obiektów Tile1-5.