• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ocena mojej strony

Object Storage Arubacloud
+5 głosów
467 wizyt
pytanie zadane 30 grudnia 2015 w Nasze projekty przez xSvilen Mądrala (5,740 p.)

Cześć, mógłbym prosić o solidną ocenę mojej strony? Co ewentualnie zmienić, dodać itd. I mniej więcej ocenić moje umiejętności jak na 15 lat :) Dzięki :)

http://janmager.pl/index.html

8 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 30 grudnia 2015 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Nie znam się na tworzeniu stron, ale moim zdaniem jeden z najlepszych projektów ostatnio. Chociaż zaraz Cię pewnie zjadą za część  techniczą :D
komentarz 30 grudnia 2015 przez xSvilen Mądrala (5,740 p.)
Strona robiona jakoś pół roku temu :) Jeszcze nie ogarniałem RWD i takich innych ciekawostek z CSS :D
komentarz 30 grudnia 2015 przez Paweł123 Nałogowiec (33,500 p.)
Powtórzę jeszcze raz strona jest boska. Mam tylko takie pytanie skąd brałeś grafikę?
komentarz 30 grudnia 2015 przez xSvilen Mądrala (5,740 p.)
Wszystko tworzone samemu :) Mam też kanał yt : http://www.youtube.com/JanekDesign
komentarz 30 grudnia 2015 przez Paweł123 Nałogowiec (33,500 p.)
Wow to nieźle
+1 głos
odpowiedź 30 grudnia 2015 przez Xenox Użytkownik (580 p.)
Inwencja twórcza godna podziwu. Też chciałbym mieć takie pomysły na design.

Ale i tak jest jeden błąd

Muzyka->Playlita wywala do strony hostingowej(z powodu błędu 404) :D.
komentarz 30 grudnia 2015 przez xSvilen Mądrala (5,740 p.)
Jeszcze nie gotowe podstrony :)
+1 głos
odpowiedź 30 grudnia 2015 przez Paweł123 Nałogowiec (33,500 p.)
Strona naprawdę niezła. Masz wyczucie do kolorów w porównaniu do mnie ;)

Jedyne co to zabezpiecz kontakt przed wysłaniem pustych wiadomości :)
komentarz 30 grudnia 2015 przez xSvilen Mądrala (5,740 p.)
Dzieki za rade :)
+1 głos
odpowiedź 30 grudnia 2015 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)