Witam serdecznie mam problem, chcę stworzyć pocisk.. I chciałbym by on zawsze był w jednakowej pozycji ustawionej od gracza, do tego potrzebuje pobrać transform gracza.. Jednak tego nie mogę zrobić bo zawsze wyskakuje mi jakaś inna liczba nie wiem czemu tutaj screen jak wygląda to i co chciałbym pobrać, a jeszcze poniżej kod
http://zapodaj.net/445019d2a8453.png.html
kod
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class Szczala : MonoBehaviour {
//pobranie obiektu z ktorego ma byc pobierany transform
public GameObject kontroler;
// Tworze wektor przechowujacy ,,transform" kontrolera
public Transform costam;
//obiekt do skopiowania
public GameObject szczala;
// stworzenie inwidualnej rotacji dla pocisku
public Quaternion rotation;
// Use this for initialization
void Start () {
}
// Update is called once per frame
void Update() {
// pobranie Transform
costam = kontroler.GetComponent<Transform>();
// jeżeli zostanie naciśnięty klawisz ,,l"
if (Input.GetKeyUp("l"))
{
// ustaw pocisk poziomo
float cos = transform.rotation.z;
cos += 90;
// ustaw aby pocisk zawsze był tak samo ustawiony do gracza
float coz = costam.rotation.y;
//stwórz Quaternion
rotation = Quaternion.Euler(costam.rotation.x, coz, cos);
//stwórz pocisk
Instantiate(szczala, transform.position, rotation);
}
}
}