• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unity - pobranie transform

42 Warsaw Coding Academy
0 głosów
665 wizyt
pytanie zadane 30 grudnia 2015 w C# przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)

Witam serdecznie mam problem, chcę stworzyć pocisk.. I chciałbym by on zawsze był w jednakowej pozycji ustawionej od gracza, do tego potrzebuje pobrać transform gracza.. Jednak tego nie mogę zrobić bo zawsze wyskakuje mi jakaś inna liczba nie wiem czemu tutaj screen jak wygląda to i co chciałbym pobrać, a jeszcze poniżej kod

http://zapodaj.net/445019d2a8453.png.html

kod

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Szczala : MonoBehaviour {
    //pobranie obiektu z ktorego ma byc pobierany transform
    public GameObject kontroler;
    // Tworze wektor przechowujacy ,,transform" kontrolera
    public Transform costam;
   //obiekt do skopiowania
    public GameObject szczala;
    // stworzenie inwidualnej rotacji dla pocisku
    public Quaternion rotation;
    
    
    // Use this for initialization
    void Start () {
        
        
    }

    // Update is called once per frame
    void Update() {
        // pobranie Transform
        costam = kontroler.GetComponent<Transform>();
       // jeżeli zostanie naciśnięty klawisz ,,l"
        if (Input.GetKeyUp("l"))
        {
            
            // ustaw pocisk poziomo
            float cos = transform.rotation.z;
            cos += 90;
            // ustaw aby pocisk zawsze był tak samo ustawiony do gracza
            float coz = costam.rotation.y;
           //stwórz Quaternion
            rotation = Quaternion.Euler(costam.rotation.x, coz, cos);
            //stwórz pocisk
            Instantiate(szczala, transform.position, rotation);
            
        }
	}
}

 

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 314 wizyt
pytanie zadane 15 lutego 2017 w C# przez Adam Olesiak Gaduła (3,290 p.)
–1 głos
3 odpowiedzi 1,025 wizyt
pytanie zadane 19 marca 2017 w OpenGL, Unity przez Emil Panecki Bywalec (2,100 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 256 wizyt
pytanie zadane 17 kwietnia 2017 w HTML i CSS przez czujek22 Dyskutant (7,670 p.)

93,398 zapytań

142,390 odpowiedzi

322,580 komentarzy

62,759 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
...