• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

co muszę wiedzieć/potrafić aby stworzyć grę przeglądarkową na niezależnej stronie jak np. plemiona?

VPS Starter Arubacloud
+2 głosów
1,517 wizyt
pytanie zadane 30 grudnia 2015 w Inne języki przez AstralBinaries Nowicjusz (140 p.)
edycja 30 grudnia 2015 przez AstralBinaries
Z faktu, iż jestem dziennym studentem i czas potrafi mi pokazać, że jednak on tu rządzi, to chciałbym dowiedzieć się za co mam się dokładnie zabrać. Dlatego też przepraszam że zadaję podobne pytania ale myślę, że ktoś podejdzie indywidualnie do mojego problemu i wskaże mi odpowiednia drogę do celu :)

Tak jak w pytaniu od jakiegoś czasu zbieram się do stworzenia gry związanej z światem muzyki, będę wykorzystywał na początku inne strony jak soundcloud do bazowania danych bo na jakieś wielkie serwery mnie nie stać a nie chce sb nawet wyobrażać jak wielkie dane mogły by być uploadowane. Gra strukturą przypominająca słynne przeglądarkowe Plemiona... więc takie najważniejsze kwestie na jakie chciał bym usłyszeć odpowiedź od Was drodzy programiści:

 -jakich jezyków muszę się nauczyć aby takową grę stworzyć ?

 a z takich pytań dodatkowych to :

 -ktoś ma styczność z wykupywaniem serwerów np. czy mogę sprawdzić jakie koszta ponosi np. soundcloud aby utrzymać serwery z danymi ? (jestem bardzo zielony w temacie serwerów)

 -

2 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 30 grudnia 2015 przez makoso Mądrala (7,380 p.)
edycja 30 grudnia 2015 przez makoso

też miałem podobne plany dalej mam :) poprzednią wersję skończyłem na momencie tworzenia mapki :) niebawem kolejne podejście :) a wyglądało to już tak:



http://imageshack.com/a/img908/6968/iqHu2u.jpg

;)

ja używałem tylko HTML, CSS, JS(JQ), PHP i MySQL

przy nowym podejściu będę mógł pisać:

HTML, CSS(Materializecss), JS(JQ, ANGULAR), PHP(SYMFONY3), MySQL :)