Witam, zacząłem naukę OpenGL. Jako pierwszy projekt chciałem utworzyć trójkąt. Jednak wyskakuje mi błędy. Najpierw kod, potem przedstawie błędy.
#include <GLFW\glfw3.h>
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
if ( !glfwInit() )
{
cout << "Blad inicjalizacji" << endl;
glfwTerminate();
return 1;
}
GLFWwindow* window = glfwCreateWindow(800, 600, "Open GL - pierwszy projekt", NULL, NULL);
glfwMakeContextCurrent(window);
while ( !glfwWindowShouldClose(window))
{
glBegin(GL_TRIANGLES);
glColor3f(1.0f, 0.0f, 0.0f);
glVertex3f(-1.0f, -1.0f, 1.0f);
glColor3f(0.0f, 1.0f, 0.0f);
glVertex3f(-0.0f, 1.0f, 1.0f);
glColor3f(0.0f, 0.0f, 1.0f);
glVertex3f(1.0f, -1.0f, 1.0f);
glEnd();
glfwSwapBuffers(window);
glfwPollEvents();
}
glfwTerminate();
return 0;
}
Błędy mówią
Unresolved external symbol _glfwWindowShouldClode
Unresolved external symbol _glfwInit
Unresolved external symbol _glfwCreateWindow
unresolved external symbol _glfwMakeContextCurrent
unresolved external symbol _glfwSwapBuffers
unresolved external symbol _glfwPollEvents
unresolved external symbol _glfwTerminate
Nie mam pojęcia o co chodzi. Proszę o szybką pomoc !