• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pierwsza gra [Porady]

+5 głosów
659 wizyt
pytanie zadane 28 grudnia 2015 w C i C++ przez Mikołaj Zakrzewski Obywatel (1,440 p.)
Witam, jakoś półtora miesiąca temu zacząłem uczyć się C++, kilka dni temu stworzyłem moją pierwszą grę konsolową. Jest to memory. Oceńcie i powiedzcie co można ulepszyć. Kod gry-> http://wklej.org/id/1889281/

W pytaniu przekroczył limit znaków.

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 28 grudnia 2015 przez niezalogowany
Bardzo mi się podoba, fajna stylistyka, gratuluję.
komentarz 28 grudnia 2015 przez Mikołaj Zakrzewski Obywatel (1,440 p.)
Dzięki za ocenę :)
komentarz 28 grudnia 2015 przez niezalogowany
Zachowaj projekt, zrób to w SFML albo na innej bibliotece i daj znać jak zrobisz. Masz talent i potencjał nie zmarnuj tego :)
komentarz 28 grudnia 2015 przez Patryk Krajewski Nałogowiec (26,170 p.)
On się uczy C++'a półtora miesiąca a nie robi ten projekt.
komentarz 28 grudnia 2015 przez Mikołaj Zakrzewski Obywatel (1,440 p.)
Ciekawy pomysł z tym SFML ale czy mógłbyś podać/polecić jakiś poradnik
komentarz 28 grudnia 2015 przez Patryk Krajewski Nałogowiec (26,170 p.)
@Mikołaj Zakrzewski ja ci polecam najpierw dobrze przerobić podstawy języka a później brać się za biblioteki, silniki itp
0 głosów
odpowiedź 28 grudnia 2015 przez jeremus Maniak (59,720 p.)
jak dla mnie to rewelacja  :)

chodzi o efekt . kodu nie analizowałem możesz dodać - poziomy - w praktyce wymiar planszy
komentarz 28 grudnia 2015 przez Mikołaj Zakrzewski Obywatel (1,440 p.)
edycja 28 grudnia 2015 przez Mikołaj Zakrzewski
Niby okej pomysł ale jedyny sensowny ciąg znaków ma długość 31 czyli maks do wyświetlenia 62 pola ale liczba pól musi być parzysta więc zostaje 2x2 4x4 i 6x6 , a przy nich rozgrywka była by zbyt krótka.
komentarz 29 grudnia 2015 przez jeremus Maniak (59,720 p.)
Nie rozumiem tego ograniczenia  "jedyny sensowny ciąg znaków 31 ". Dla mnie jedynym ograniczeniem jest unikalność znaków ASCII - jakieś 200 znaków chyba jest do wzięcia :) - bo nie wszystkie sa możliwe do wyświetlenia  . Poza tym plansza nie musi być kwadratem - wystarczy że X*Y jest parzysta.  Memo 10x20 poziom mistrza:)
0 głosów
odpowiedź 29 grudnia 2015 przez Sebastian Mieszczańc Nowicjusz (240 p.)
Gra fajna, ale należy zmienić podpowiedź jak grać. Np. "Wybierz x i zatwierdź enterem, potem tak samo z y". Gra sypie się po wpisaniu złych danych i trzeba ponownie ją uruchamiać. Nie wiem niestety, dlaczego tak się dzieje. Ulepsz ją do wpisywania dwóch danych bez zatwierdzania enterem pomiędzy wpisywaniem współrzędnych. Gierka bardzo fajnie zrobiona.
komentarz 29 grudnia 2015 przez Mikołaj Zakrzewski Obywatel (1,440 p.)
Z początku miałem zamysł, że dwie współrzędne wklepie się po spacji z jednym enterem.

I przy jakich danych się sypie?

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 330 wizyt
pytanie zadane 29 listopada 2019 w Nasze projekty przez Marcin90 Użytkownik (500 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 761 wizyt
pytanie zadane 12 października 2019 w Nasze projekty przez Wojtek Kaźmierczak Użytkownik (530 p.)
+1 głos
3 odpowiedzi 410 wizyt
pytanie zadane 10 października 2019 w Nasze projekty przez ptaku19 Użytkownik (800 p.)

93,600 zapytań

142,524 odpowiedzi

322,993 komentarzy

63,085 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...