Oczywiście że się da. Dziwi mnie to, że nikt stąd nie podsunął Ci tej funkcji z WinAPI...
Dodaj: #include <Windows.h>
W przypadku projektów w Visual Studio trzeba dodać dodatkową bibliotekę do kompilacji (robi się to w opcjach). W Code::Blocks nie wiem. Może nie będzie wymagana. Jeśli będzie, to nie pomogę. W Visual studio postępujemy tak:
Prawym na nazwie projektu i Właściwości
Właściwości konfiguracji --> Konsolidator (Linker) --> Wejście (Input)
W wierszu Dodatkowe zależności (additional dependencies) dopisać winmm.lib
Następnie możemy swobodnie posługiwać się muzyką w konsoli:
//nazwa pliku tylko format .wav | SDN_ASYNC muzyka odtwarzana w tle
PlaySound(L"muzyka.wav", NULL, SND_ASYNC);
//to jest to samo co przykład powyżej
sndPlaySound(L"muzyka.wav", SND_ASYNC);
//Zapętlona muzyka odtwarzana w tle
PlaySound(L"muzyka.wav", NULL, SND_ASYNC | SND_LOOP);
_getch();
keybd_event(VK_VOLUME_DOWN, 0, 0, 0); //Zmniejszy głośność o 2
_getch();
keybd_event(VK_VOLUME_UP, 0, 0, 0); //Zwiększy głośność o 2
Spróbuj ;-)