Mam straszny problem, trenując bibliotekę STL trafiłem na dość spory kłopot. Przyjmijmy że mamy 3 klasy.
1 klasa
ma wektor z intami.
2 klasa
ma obiekt klasy 1
klasa 3
przechowuje obiekty klasy 1 w map'ie
Main:
static klasa3 Atlas//bedzie on mial klasy1 w map'ie.
load()
{
klasa1 mojaKlasa1;//ta podstawowa
klasa2 Czlowiek;//posiada obiekt typu klasa1
mojaKlasa1.dodajDoWektora(bla bla);//Dodajemy element do wektora z klasy1
Atlas.dodaj(mojaKlasa1); //Dodajemy Klase1 (ta z wektorem) do Atlasu
Czlowiek.UstawKlase1(Atlas.dajMiKlase1(costam)); //pobieramy z atlasu obiekt typu klasa1 dla Czlowieka(klasy 2)
}
main()
{
load(); //Wywolujemy ta dziwna funkcje
// Tu zaczynaja sie schody
cout<< Czlowiek->ZwrotKlasy1->WypiszWartoscZWektora();
}
Wypisana wartosc z wektora ma liczbe -213412...., co oznacza że wyszedłem z zakresu wektora klasy1, co jest dziwne, ponieważ Czlowiek miał Klase1 z wektorem, którą przypisał z atlasu. Dodam, że klasa1 w innych funkcjach też dziwnie się zachowuje tzn. podaje size_t w tysiącach. Ja serio nie wiem co zrobiłem źle, proszę uświadomcie mnie w tym błędzie 
Pewnie wyjaśniłem to dość chaotycznie, w razie gdyby ktoś nie zrozumiał podam więcej informacji.