W buildierze wyskakuje mi błąd przy funkcji void, która chciałaba zmienić właściwosci obrazków (Enabled=false).Wyskakuj błąd postaci "undefind symbol xxx". Czy wystarczy temu zaradzic piszac funkcje ponizej wszystkiego? Gdzie w ogole są inicjowane obiekty odpowiadajace za obrazki, skoro w kodzie mam samo wydarzenie onclick?
Fragment:
void check()
{
if (
(p1==p2&&p2==p3&&p1!='n')||
(p4==p5&&p5==p6&&p4!='n')||
(p7==p8&&p8==p9&&p7!='n')||
(p1==p5&&p5==p9&&p1!='n')||
(p7==p5&&p5==p3&&p7!='n')||
(p1==p4&&p4==p7&&p1!='n')||
(p2==p5&&p5==p8&&p2!='n')||
(p3==p6&&p6==p9&&p3!='n')
)
{
char *w;
if(kto=='x') w="Wygrywa kółko!";
else w="Wygrywa krzyżyk!";
Application->MessageBox(w,"Koniec gry",MB_OK);
Image1->Enabled=false;
Image2->Enabled=false;
Image3->Enabled=false;
Image4->Enabled=false;
Image5->Enabled=false;
Image6->Enabled=false;
Image7->Enabled=false;
Image8->Enabled=false;
Image9->Enabled=false;
}
}