• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Obiekty w voidzie

Object Storage Arubacloud
0 głosów
122 wizyt
pytanie zadane 15 grudnia 2015 w C i C++ przez dartek Początkujący (300 p.)
zamknięte 15 grudnia 2015 przez dartek

W buildierze wyskakuje mi błąd przy funkcji void, która chciałaba zmienić właściwosci obrazków (Enabled=false).Wyskakuj błąd postaci "undefind symbol xxx". Czy wystarczy temu zaradzic piszac funkcje ponizej wszystkiego? Gdzie w ogole są inicjowane obiekty odpowiadajace za obrazki, skoro w kodzie mam samo wydarzenie onclick?

Fragment: 

void check()
{
        if      (
                (p1==p2&&p2==p3&&p1!='n')||
                (p4==p5&&p5==p6&&p4!='n')||
                (p7==p8&&p8==p9&&p7!='n')||
                (p1==p5&&p5==p9&&p1!='n')||
                (p7==p5&&p5==p3&&p7!='n')||
                (p1==p4&&p4==p7&&p1!='n')||
                (p2==p5&&p5==p8&&p2!='n')||
                (p3==p6&&p6==p9&&p3!='n')
                )
        {
         char *w;
         if(kto=='x') w="Wygrywa kółko!";
         else w="Wygrywa krzyżyk!";

         Application->MessageBox(w,"Koniec gry",MB_OK);
                Image1->Enabled=false;
                Image2->Enabled=false;
                Image3->Enabled=false;
                Image4->Enabled=false;
                Image5->Enabled=false;
                Image6->Enabled=false;
                Image7->Enabled=false;
                Image8->Enabled=false;
                Image9->Enabled=false;
        }
}

 

komentarz zamknięcia: Solved

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 15 grudnia 2015 przez Pac Plus Mądrala (5,560 p.)
Czy w tej grze zawsze jak nie wygrywa kółko wygrywa krzyżyk :)?

Nie znam tego błędu więc nie będe domniemywał ^^.

I możesz bardziej sprecyzować to pytanie o obiekty? Musisz te grafiki wczytywać gdzieś w kodzie jeśli chodzi o to.
komentarz 15 grudnia 2015 przez dartek Początkujący (300 p.)

tura gracza to albo 'x' albo 'o', wiec jesli nie wygrywa kolko to wygrywa krzyzyk i na odwrót :) algorytm i samo działanie jest ok, a to pytanie o obiekty tyczy się tego kiedy w ogóle są one inicjowane i czemu "xxxCLICK itd." nie oznacza nowego obiektu, tylko jakby dzałanie. Grafiki mi się wczytują, wszystko gra, tylko chciałem aby po zakonczeniu rozgrywki, zanim naciśnie się "nowa gra" wszystkie pola były zablokowane

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 256 wizyt
pytanie zadane 5 listopada 2015 w C i C++ przez GreePix Początkujący (380 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 147 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 270 wizyt
pytanie zadane 21 stycznia 2019 w C i C++ przez inczyk Początkujący (410 p.)

92,570 zapytań

141,422 odpowiedzi

319,643 komentarzy

61,958 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...