• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Którą książkę polecacie do nauki w środowisku Unity3D?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
918 wizyt
pytanie zadane 13 grudnia 2015 w Inne języki przez Lonaro Użytkownik (630 p.)
Jestem studentem pierwszego roku informatyki. Na studiach uczymy się aktualnie programować w Javie. Jednak ja chciałbym rozszerzyć swoją wiedzę o inne języki, środowiska. Ostatnio coraz częściej myślę o Unity3D. Chciałbym bliżej poznać ten silnik. Mam w głowie mnóstwo pomysłów na gry i aplikacje, głównie androidowe. Dlatego poszukuje książki do nauki tego silnika. Pan Mirosław osobiście poleca "Projektowanie gier w Unity 3.x", miałem okazję wymienić z Nim kilka maili. Sam znalazłem jeszcze dwie: "Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier" oraz "Unity. Przewodnik projektanta gier". Co sądzicie na temat tych książek? Która byłaby najlepsza, najbardziej optymalna do nauki tego silnika. Może jest ktoś kto miał styczność z każdą z tych trzech książek i mógłby podzielić się opinią. Byłbym wdzięczny.

 

Pozdrawiam

4 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 13 grudnia 2015 przez Tomatosoup Pasjonat (18,530 p.)
http://docs.unity3d.com/Manual/index.html

Tutaj dowiesz się wszystkiego
komentarz 13 grudnia 2015 przez niezalogowany
Yup. Osobiście preferuję naukę z książek, ale przejrzałem w księgarni kilka pozycji i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nie są warte żadnych pieniędzy. Unity ma naprawdę świetny zestaw tutoriali dla początkujących (resztę wiedzy możesz uzupełnić dodatkowymi artykułami / dokumentacją).
+1 głos
odpowiedź 13 grudnia 2015 przez event15 Szeryf (93,790 p.)
A ja polecam Ci akurat tutaj tylko i wyłącznie neta - tutoriale, kursy i jutuby. To środowisko się zmienia w nieziemskim tempie. Książki są chyba dla wersji 3.x a już masz 5.
+1 głos
odpowiedź 14 grudnia 2015 przez niezalogowany