Cześć wszystkim.
Udało mi się skończyć wersję alpha szkieletu gry RPG. Wymyśliłem fabułę, opracowałem łączenia między klasami i zamknąłem to w pliku *.DLL. Dorobiłem testy i wszystko aż lśni poprawnością działania. Taki piękny kodzik aż się prosi, aby go użyć. Z początku myślałem, żeby przełożyć to na konsolę. Szybko jednak zrezygnowałem z tego planu. Przecież C# to język możliwości. Moje zainteresowanie przykuł więc WPF.
W związku z tym mam kilka pytań:
- Jak opracować takie zakładki, żeby można było się przełączać między nimi?

- Do CAŁKOWITEJ zmiany wyświetlanej zawartości w oknie potrzebne jest stworzenie nowego okna?
- Gdzie umieścić całą logikę kodu? Nie ma czegoś takiego jak main()?
- Czy w ogóle WPF nadaje się do takich zastosowań?
Myślałem też nad implementacją go w Unity, bądź przepisaniem na C++ i zrobieniem interfejsu w SFML'u.
Co o tym myślicie?
PS Wiem że odpowiedź na pierwsze pytanie jest w google, ale kompletnie nie miałem pojęcia co wpisać w wyszukiwarkę.