1. Tak. Właściwość jest tym samym, co zwykła zmienna, odwołujesz się do niej dokładnie tak samo. Możesz natomiast dopisać do niej instrukcje, które wykonują się przy odczycie tej właściwości (blok get) i przy zapisie (blok set, np. walidacja danych). Właściwość jest taką mieszanką metody oraz zmiennej.
Generalnie właściwości powinny operować na prywatnych polach, ale jeśli w blokach get oraz set nic nie chcesz zamieszczać, to tak jak napisałeś, jest poprawnie. Jesli chcesz zawrzeć jakieś instrukcje, twoja właściwościwości wyglądają tak:
private int _liczba;
public int Liczba {get
{
//jakiś dodatkowy kod
return _liczba;
}
set
{
//jakiś dodatkowy kod
_liczba = value;
}
};
Mam nadzieję, że nie pochrzaniłem składni, tu na forum nie ma intelisense'a :D
2.
Konstruktor(typ_obiektu Nazwa)
{
//kod konstruktora
}
3.
typ_obiektu metoda(typ_obiektu Nazwa)
{
return Nazwa;
}
4. Jeśli jest w innym katalogu, musisz dopisać u góry:
using nazwa_projektu.nazwa_katalogu;
To są podstawy, polecam ci kurs z obiektowości Pana Zelenta. On jest co prawda dotyczący C++, ale obiektowość i jej zasady są generalnie takie same.