• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wszystkie 3 E

Object Storage Arubacloud
+5 głosów
237 wizyt
pytanie zadane 13 kwietnia 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez pajos96 Obywatel (1,350 p.)
Czy wg was jest jakikolwiek sens uczenia wszystkich 3 "odnóg" informatyki w technikum ? Ktoś ma pomysł w czym to ma nam informatykom pomóc ? Czemu by nie podzielić tego na 3 oddzielne kierunki...Pytam ,bo mnie to flustruje, czuję że straciłem już prawie 4 lata życia na nic i ciekawi mnie czy podzielacie moje odczucia :)

6 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 13 kwietnia 2015 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)
Ja jestem tego zdania, że informatyk, nawet programista, powienien umieć skonfigurować sobie router, albo naprawić kompa. Bo co to za informatyk? Szerzej nauczysz się w życiu. Ja uważam, że technikum to takie liceum, tyle, że głównie z konkretnych przedmiotów - czyli wszystko o informatyce :)
+2 głosów
odpowiedź 13 kwietnia 2015 przez jk_kord Bywalec (2,950 p.)
Co prawda jeszcze nie wyszedłem z gimnazjum :) ale wydaje mi się to przydatne, bo wyobraź sobie sytuację, gdy zepsuje Ci się wentylator i co? będziesz leciał do serwisu. Wydaje mi się, że dobrze znać chociaż podstawy tych trzech "kategori".

To moje zdanie w tym temacie, pozdrawiam
0 głosów
odpowiedź 13 kwietnia 2015 przez Harsay Pasjonat (23,640 p.)
Moim zdaniem na końcu wychodzi, że wszystko wiesz, ale niczego nie wiesz.
Chyba, że samemu dodatkowo się edukujesz w konkretnym dziale informatyki to reszta informacji z innych działów może się przydać.
0 głosów
odpowiedź 13 kwietnia 2015 przez Arsetus Gaduła (4,760 p.)
Niby warto uczyć się o informatyce troszkę więcej, aniżeli ty sam chcesz. Zawsze Ci się przyda podstawowa wiedza o wszystkim.