Z góry przepraszam, że nie dam całego kodu, ale 1)W tym wypadku chcę być jedynym jego posiadaczem 2)Ma 1100 linii :) 3)Formatuję go... inaczej. Dobra, do konkretu, mam trochę zmiennych, maina, konfigurację (wczytywanie tekstur, savea itp.), gówną pętlę, a w niej okodowane eventy eventyi wyświetlanie. TA CZĘŚĆ DZIAŁA. Jako, że konfiguracja zajmuje ze trzy sekundy, chciałem wyświetlić na początku maina sprite z logo naszego dwu osobowego "studia" o ile mogę to tok nazwać. i uzyskuję czarny ekran:
tlo_texture.loadFromFile("img/logo.png"); tlo.setTexture(tlo_texture); tlo.setScale(sf::Vector2f((1024/1920), 1));//grafik wymiary pomylił window.clear(); window.draw(tlo); window.display();
nie wiem o co chodzi, bo w pętli robię dokładnie to samo i działa. [EDIT] Mam, wykomentarzowałem setScale i się wyświetla, wciąż pozostaje pytanie: Czemu?