• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wylosuje, chętnie przyjme pomoc :)

Object Storage Arubacloud
+5 głosów
688 wizyt
pytanie zadane 12 kwietnia 2015 w Nasze projekty przez elaen Gaduła (4,760 p.)
edycja 12 kwietnia 2015 przez elaen

Stworzyłem portal, no narazie to faza beta, ale przydałaby mi się wasza ocena, no i oczywiście pomoc. Przydałoby sie aby każdy rzucił jakąś propozycje do bazy danych, po lewej stronie na dole :) Im więcej propozycji tym strona bedzie ciekawsza.

Dziekuje za pomoc

a to link do strony

http://wylosuje.elaen.pl/wylosuje

9 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 12 kwietnia 2015 przez HaKIM Szeryf (87,590 p.)
Mogę opisać layout i być bezlitosny?
komentarz 12 kwietnia 2015 przez elaen Gaduła (4,760 p.)
Prosze bardzo, nie jestem grafikiem, ani nie jara mnie front-end :)
komentarz 12 kwietnia 2015 przez HaKIM Szeryf (87,590 p.)
Mnie również, wolę back-end.

Ale... Przyjżyj się, ta strona nie jest sexi.

Jest klika elementów, które mogą zostać w ogóle usunięte.

Jak najeżdżasz na blok w menu, to wyświetla się podpowiedź, po prawej stronie. Ale kto ją zauważy? Jest za daleko i za mała. Zlewa się z tłem.

Za mało okrągłości. Okrągłości kojarzą się z cyckami, dlatego nie zmienili loga McDonald, w Topowa Dycha było... Chyba. :)

Co do ciemnej strony, to rozumiem. Po co narażać wzrok przy pracy. Lepiej ustawić na czerń. Ale o wiele lepszym rozwiązaniem jest: #161714, #222420 albo #1F1F1F.

Proszę o to link do Color Picker'a: http://www.colorpicker.com/. Bo czerń #000 już nie jest sexi, ani przyjemna. :)
komentarz 12 kwietnia 2015 przez elaen Gaduła (4,760 p.)
hehe dzięki za opinie :) tak jak powiedziałem, to jest faza beta i to głęboka beta :)
komentarz 12 kwietnia 2015 przez HaKIM Szeryf (87,590 p.)