Cześć, troszkę ogarniam C# i chciałbym zabrać się za unity, którego póki co nawet nigdy w życiu nie odpaliłem. Naukę chcę prowadzić poprzez drobne projekty, w których będę ogarniał mechanizmy, które będę chciał wykorzystać w moim głównym pomyśle. Najpierw jednak chcę poczytać trochę i przygotować się z teorii do pierwszego projektu. Czyli chcę wiedzieć po prostu jak się do tego zabrać :) Pierwsza gierka ma być bardzo prosta. Dwie sterowane kulki, które będą ze sobą kolizować. Niby proste (i z tym raczej sobie poradzę sam), ale chcę zrobić to multiplayer, a wyglądać ma to tak, że gracze dołączają do wspólnego lobby, u jednego z graczy robi się serwer, do którego podpina się powiedzmy 5 osób. Każda kolizja miałaby zabierać odpowiednią ilość HP graczą. Choć w szkole miałem coś o protokołach, połączeniach, ogółem sieciach to mało z tego pamiętam. Jakich fraz/protokołów/słów kluczowych googlować? Pozdrawiam
PS - Gra oczywiście 2D z widokiem z góry by sobie życia póki co nie utrudniać.