• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wordpress - edycja szablonu wallstreet

Object Storage Arubacloud
0 głosów
173 wizyt
pytanie zadane 10 listopada 2015 w PHP przez damianlxlx5 Obywatel (1,880 p.)

Witam 

Tworzę właśnie stronę, a w zasadzie bloga na Wordpressie i mam pewien problem z edycją tego szablonu.

Otóż chciałbym by w miejsu, gdzie są te 4 obrazki i po najechaniu na nie myszką wyświetla się tekst zrobić to tak żeby dodatkowo po kliknięcu przenosiło nas do nowej podstrony.

Przedstawię to na screenie jak to wygląda :

Bardzo proszę o pomoc w wykonaniu tego, jestem jeszcze dosyć początkujący w tym temacie.

 

 

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 10 listopada 2015 przez Boshi VIP (100,240 p.)
Obrazki jako  link, do tego :hover na obrazek  i podmiana obrazka na tekst. Wcześniej  tekst może być ukryty.
komentarz 10 listopada 2015 przez damianlxlx5 Obywatel (1,880 p.)
Mógłbyś mi napisać jak ten kod miałby wyglądąć i gdzie musiałbym go wkleić ewentualnie ?
komentarz 10 listopada 2015 przez writen Nałogowiec (29,060 p.)
A zajrzałeś chociaż do kodu tego szablonu?
komentarz 10 listopada 2015 przez damianlxlx5 Obywatel (1,880 p.)

Tak, wkleiłem ten kod do pliku index-portfolio.php.

 

 

0 głosów
odpowiedź 11 listopada 2015 przez damianlxlx5 Obywatel (1,880 p.)
Okey, dobra udało mi się tamto zrobić ale teraz mam inny zamiar.Usunąłem te 3 obrazy i zostawiłem tylko jeden lecz chciałbym go teraz powiększyć i ładnie wyśrodkować na całej stronie.Szukałem i zmieniałem na inne wartości w pliku style.css jednak nie znlazłem opcji by powiększyć wymiary tego obrazka oraz go wyśrodkować.

Gdzie to może być zawarte i jak to zmienić ?

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 608 wizyt
pytanie zadane 14 stycznia 2017 w Systemy CMS przez bugs55 Obywatel (1,090 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 361 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 119 wizyt