• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jakieś cwiczenia dla początkującego C++?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
566 wizyt
pytanie zadane 8 listopada 2015 w C i C++ przez konrados Początkujący (340 p.)
Witam.

Jestem początkującym programistą, który chciałby poćwiczyć swoje umiejętności w praktyce.

Poszukuję albo jakiejś stronki z quizem dla amatorów C++, albo jakiś fajnych pomysłów co do prac na moje możliwości. ( Tzn chcialbym stworzyc jakas prace samodzielnie, ale brakuje mi pomyslu jaka)

Dodam, ze jestem aktualnie na 8 odcinku pana Miroslawa Zelanta, czyli skonczylem własnie tablice.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 8 listopada 2015 przez krzemionskyy Użytkownik (630 p.)

*Zelenta chciałeś napisać rozumiem ; ) Co do ćwiczenia swoich umiejętności polecam Ci poniższe linki:

http://pl.spoj.com/ <-- tutaj poćwiczysz swoje umijętności w zakresie projektowania algorytmów, myslę że każdy programista zna tę stronę lub miał z nią styczność.

https://www.codingame.com/home <-- tutaj z kolei "programowanie" gier. Programowanie w cudzysłowie ponieważ, programujesz tu sposób poruszania się postaci/pojazdu etc. a nie np tekstury czy fizykę. 

A co do pierwszych projektów, to spróbuj zrobić np. bardziej zaawansowany kalkulator z funkcjami zapamiętywania wyników albo książkę telefoniczną obsługującą zapisywanie danych do pliku .txt, wyciąganie danych z pliku wyszukiwanie etc.

Myślę że będziesz miał co robić i powodzenia!

Pozdrawiam. 

komentarz 8 listopada 2015 przez konrados Początkujący (340 p.)
Troche trudne to poruszanie się, mógłbyś mi troszkę objaśnić o co chodzi?

#include <iostream>
#include <string>
#include <vector>
#include <algorithm>

using namespace std;

/**
 * CodinGame planet is being attacked by slimy insectoid aliens.
 * <---