Witam, tworzę konsolową wersję kółka i krzyżyk. Sterowanie miałem poprzez wpisanie współżędnych jednak chciałbym zmienić to na strzałki. Jednak mam z tym problem. Plansza zrobiona jest 3 na 3. Sam kursor jednak potrzebuje "znacznie więcej" niż x =1, y=1, aby był na środkowym polu. Po wciśnięciu klawisza enter, gra przechodzi do ruchu kolejnego gracza nie zapisując kompletnie 'X'. Liczę na pomoc.
Kod:
void funkcja(char tab[3][3],int x, int y)
{
x=1;
y=1;
while(1)
{
COORD ster;
ster.X=x;
ster.Y=y;
SetConsoleCursorPosition(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE),ster);
ste=getch();
switch(ste)
{
case 75:
x--;
break;
case 72:
y++;
break;
case 80:
y--;
break;
case 77:
x++;
break;
case 13:
tab[x][y]='X';
goto etykieta;
break;
}
}
etykieta:
;
}