• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Brak pewności siebie, zerowa samoocena rzutują na mój rozwój zawodowy.

VPS Starter Arubacloud
+25 głosów
2,516 wizyt
pytanie zadane 20 października 2015 w Offtop przez Estranged Początkujący (250 p.)

Witajcie!

Szanuję Wasz czas więc postaram się jak najkrócej i jak najkonkretniej przekazać o co mi chodzi. Temat będzie dotyczył rozwoju osobistego, który blokuje w znacznym stopniu mój rozwój zawodowy. Jeśli ktoś nie chce czytać opisu na dole są dwa pytania na których odpowiedzi najbardziej mi zależy.

Mam 22 lata i studiuję informatykę, jestem na 4 roku tego kierunku.

Jestem typem człowieka, który jest bardzo uzależniony od zdania ludzi. Szczerze mówiąc to często boję się co oni pomyślą, jestem nieśmiały, niezdecydowany oraz zupełnie zakompleksiony. Kompleksy te głównie wzięły się z moich relacji z kobietami. Niestety mimo, że bardzo mi zależy na stworzeniu bliższych relacji z kobietami to nigdy nie potrafiłem wejść w związek z żadną kobietą. Szczerze mówiąc jestem w tym kompletną sierotą i nie potrafię zainteresować żadnej dziewczyny na dłużej.

Nie mam oparcia w ojcu, bo często pije i częściej jest anty-przykładem jak powinien zachowywać się facet. Tak naprawdę od kiedy odkryłem kanał pana Mirosława, to stał się on moim idolem, człowiekiem, który mnie bardzo zmotywował, rzekłbym, że chciałbym by taki facet jak pan Mirosław był moim ojcem i jego słowa z dziedziny samorozwoju i filozofii traktuję bardzo poważnie (p. Mirosław w dużym stopniu zmienił mój pogląd na życie w pozytywnym znaczeniu).