Zapraszam do testowania i oceny :)
Projekt "Deep in Dungeon" to gra komputerowa, współtworzona przez Szymona Ryczka i Patryka Hansza. "Deep in Dungeon" zostało stworzone przy użyciu języka programowania C++ i bibliotek SFML oraz Qt. nasz zespół używał w procesie produkcji systemu kontroli wersji Git. Dźwięk i grafika zostały zapożyczone z domeny publicznej bądź ze srony internetowej http://opengameart.org/. W założeniu celem gry jest ukończenie wszystkich poziomów zaimplementowanych przez twórców. Poza tym użytkownik ma możliwość stworzenia własnego poziomu korzystając z wbudowanego edytora, który również został w pełni opracowany przez nas i pozwala na dowolne modyfikowanie wybranego poziomu, lub też stworzenie własnego. Ukończyć poziom można przez zebranie wszystkich diamentów i przejście przez drzwi. Po drodze napotkać jednak można różnych przeciwników, z którymi wchodząc w kolizję, użytkownik musi się liczyć z przegraną i przymusem zaczynania poziomu od nowa. Poruszanie postacią w grze, tradycyjnie - odbywa się przy pomocy strzałek bądź też klawiszy "w", "a", "s", oraz "d". Opcje w wbudowane w menu pozwalają na ściszenie, pogłośnienie, bądź całkowite wyciszenie dźwięku.
Link: https://drive.google.com/file/d/0B_AejuktdjhaS3BUMkxBVmdLd00/view?usp=sharing