Algorytm to tylko przepis na pewne działanie (niezależny od języka programowania) i potem można najwyżej stworzyć implementacje algorytmu w C++. Jeśli nie ma gotowej implementacji ale znasz sam algorytm to możesz samodzielnie stworzyć taką implementację.
I właściwie lepiej było by samemu to napisać zamiast korzystać z gotowego. W końcu chodzi o nauczenie się czegoś.
PyQt to jest biblioteka do tworzenia GUI w Pythonie. Tak więc w końcu nie wiem czy chcesz pisać w C++ i użyć Qt czy też w Pythonie i użyć PyQt.
W Pythonie do gier raczej używa się moduł PyGame (oparty na bibliotekce SDL) choć są też inne.
W C++ też jest wiele bibliotek stworzonych z myślą o grach jak choćby SDL czy SFML.
W bibliotekach do tworzenia GUI też powinien być obiekt do rysowania po nim - jakiś Canvas (Płótno). Wiem, że Qt zainstalowane wraz "firmowy" IDE QtCreator zawiera ze 150 przykładowych programików i może coś by się tam znalazło na temat Canvas.
---
Jakby co to Python ma też własne forum https://pl.python.org/forum/
oraz dwie grupy na FB: Python Poland i Python: Pierwsze kroki
https://www.facebook.com/groups/pythonpl/
https://www.facebook.com/groups/pythonpierwszekroki/