• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jaki router wybrać.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
496 wizyt
pytanie zadane 15 października 2015 w Sieci komputerowe, internet przez Szahid Pasjonat (20,930 p.)
Witam.

Obecnie posiadam internet od Orange. Idzie on po kablu telefonicznym do modemu ZXDSL852. Niestety modem ten ma małą przepustowość i jestem zmuszony kupić rouer. Nie znam się na tym kompletnie. Czy ktoś z Was orientuje się jaki sprzęt powieninem wybrać żeby wszystko działało jak należy?

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 15 października 2015 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)
wybrane 15 października 2015 przez Szahid
 
Najlepsza
Nie wiedziałem nawet co to za modem i dopiero jak wygooglowałem to zobaczyłem że to jeden z tych starszych, jeszcze na USB więc rzeczywiście jesteś daleko w tyle.

Jeśli masz Neostradę powinieneś kupić router z wbudowanym modemem ADSL Annex A - wtedy do niego podłączasz łącze telefoniczne i działa, nie trzeba żadnych dodatkowych modemów czy czegoś. Nie wiem co prawda czy to podniesie Ci prędkość internetu, masz takie informacje od Orange? Jaką w ogóle masz prędkość?
komentarz 15 października 2015 przez Szahid Pasjonat (20,930 p.)
Internet powinien śmgać z prędkością 10mb. Jednak modem ma tylko 5 przepustowości.

Tak, orange mi powiedziało że to mi zwiększy prędkość internetu. Ponad to ten modem jest uszkodzony co stanowi koleiny powód na zakup nowego sprzętu.
komentarz 15 października 2015 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)

No jeśli tak to musisz kupić dowolny router z modemem ADSL Annex A.

Poza tym to prawdopodobnie jest oferta DO 10Mb/s więc nie masz gwarancji że tyle będzie (jeżeli takową masz ofertę a podejrzewam że tak).

komentarz 15 października 2015 przez Szahid Pasjonat (20,930 p.)