• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

pomocy pulpit mi sie sam zmienia nic nie ustawialem i zadnego zmieniania tła na czas

Object Storage Arubacloud
0 głosów
276 wizyt
pytanie zadane 14 października 2015 w Systemy operacyjne, programy przez Danieter77 Bywalec (2,470 p.)
pomocy pulpit mi sie sam zmienia nic nie ustawialem i zadnego zmieniania tła na czas

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 14 października 2015 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)
wybrane 15 października 2015 przez Danieter77
 
Najlepsza
Jaki Windows? Jeśli powyżej XP, to może kompozycję jakąś ustawiłeś?
komentarz 14 października 2015 przez Danieter77 Bywalec (2,470 p.)
win 7 ultimate nic nie ustawialem dalem statyczne tlo
komentarz 14 października 2015 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)
Spróbuj kliknąć na jakieś zdjęcie i z menu kontekstowego (PPM) wybrać "ustaw jako tło pulpitu".
komentarz 14 października 2015 przez Danieter77 Bywalec (2,470 p.)
juz mi sie nie zmienia ale czego to moze byc przyczyna hakerzy? ostatnio weszlem na strone i chrome zablokowal i pisalo ze strona jest atakowania przez hakerow
komentarz 14 października 2015 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)
Jeśli dzieje Ci się coś z kompem (jakieś błędy, BSODy, wirusy), to polecam fixitpc.pl.
+4 głosów
odpowiedź 14 października 2015 przez pjj Gaduła (4,330 p.)

"DaniProgramista" - "pomocy pulpit mi sie sam zmienia nic nie ustawialem i zadnego zmieniania tła na czas"

powaga..

0 głosów
odpowiedź 14 października 2015 przez Danieter77 Bywalec (2,470 p.)
thx za rade krzychu

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 630 wizyt
pytanie zadane 28 września 2017 w Sprzęt komputerowy przez Patrykoo Początkujący (320 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 174 wizyt
pytanie zadane 8 października 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Marasx Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 128 wizyt
pytanie zadane 24 października 2015 w Systemy operacyjne, programy przez natrov Gaduła (3,970 p.)

92,760 zapytań

141,684 odpowiedzi

320,470 komentarzy

62,104 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...