• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Błędny wybór szkoły średniej

VPS Starter Arubacloud
+2 głosów
3,284 wizyt
pytanie zadane 2 października 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Mati Gaduła (3,390 p.)
edycja 12 listopada 2016 przez Mati
Witam, jestem w pierwszej klasie technikum informatycznego i jestem rozczarowany poziomem nauczania w tej szkole. Od początku roku na lekcjach z przedmiotów zawodowych  nic nie zrobiliśmy. Na utka i pracowni mamy tego samego nauczyciela, który na każdą lekcję spóźnia się i lekcje są prowadzone można powiedzieć, przez uczniów(każdy przygotowuje prezentację na określony temat).  Na systemach mamy nauczycielkę co tylko czyta materiały z internetu). Warto zostać w technikum czy jednak nie czekać dłużej i przepisać się do liceum?

14 odpowiedzi

+10 głosów
odpowiedź 2 października 2015 przez draghan VIP (106,230 p.)
wybrane 21 listopada 2015 przez Mati
 
Najlepsza
U mnie było podobnie na niektórych przedmiotach zawodowych, z tym że ja jeszcze miałem prowadzone zajęcia według starszego systemu.

Mam dla Ciebie wskazówkę - szkoła nie uczy, jedynie stwarza możliwości. Uczysz się Ty sam. Nauczyciel mówi że macie czas wolny? Zrób przez ten czas coś pożytecznego, poucz się czegoś wartościowego, wykorzystaj obecność nauczyciela do zadania pytań z dziedziny przedmiotowej. I tak na końcu to zawsze Ty musisz nauczyć się sam. Ja uczyłem się samodzielnie i dobrze na tym wyszedłem.

Oczywiście możesz zgłosić dyrekcji, że nauczyciel nie realizuje z Wami podstawy programowej, ale sądzę że niewiele to zmieni. Co do przenosin do liceum, to się nie wypowiem, bo do liceum nie uczęszczałem.
komentarz 2 października 2015 przez event15 Szeryf (93,790 p.)
Bardzo dobra odpowiedź ;)
+1 głos
odpowiedź 2 października 2015 przez Patrycjerz Mędrzec (192,340 p.)