Witam pisze platformówke mam algorytm na kolizje bloków ale nie działa po prawnie jeśli obiektów jest więcej niż 1.
Więc wpadłem na pomysł że działać będzie kolizja bloku njabliższemu obiektowi classy Player.
Napisałem do tego funkcjie typu bool która sprawdza położenie obiektu i sprawdza czy jest najbiżej obiektu classy Player.
Ale niedziała nie wiem czemu?
bool Near(Player *play,int poz)//play gracz poz pozycja obiektu głównego
{
int u[plan1.size()];
int y=abs(plan1[poz]->GetBody().getPosition().y-play->GetBody().getPosition().y);
for(int i=0;i<plan1.size();i++)
{
if(i!=poz){u[i]=abs(plan1[poz]->GetBody().getPosition().y-plan1[i]->GetBody().getPosition().y);}
}
int o;
for(int i=0;i<plan1.size();i++)
{
if(i!=poz){if(y<u[i])o++;}
}
if(o>=plan1.size()-1)return true;
else return false;
}
Ps.Na razie sprawdza tylko pozycje y.