• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Alcatel One Touch EVO7, pomysł na przyśpieszenie tego padła

Object Storage Arubacloud
0 głosów
3,353 wizyt
pytanie zadane 24 września 2015 w Offtop przez Rogargol Pasjonat (16,600 p.)
Czy na forum jest ktos, kto interesuje się rootowaniem, zmiana romow itp? Ja jestem w tym kompletnie zielony, a potrzebowalbym porady.

Stałem się pechowym posiadaczem tabletu (model jak w temacie), ogolnie nosze sie z zamiarem wyrzucenia go, bo dziala okropnie, Zreszta mam iPada, jednak pomylalam, ze jesli udaloby sie sprawic, zeby chociaz nawigacja dzialala w nim sensownie, to moglbym miec go na stale w samochodzie wlasnie jako nawigacje. I tu pojawia sie moje pytanie, czy ktos jest w stanie mi doradzic, jak to padło przyśpieszyc, o ile jest to w ogole mozliwe...

Zrootowałem już go jakims japonskim programem, ale nie wiem co mi to dalo tak na dobra sprawe ;)

Bede wdzieczny za pomoc.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 27 września 2015 przez Damian Kuriata Użytkownik (600 p.)
edycja 27 września 2015 przez Damian Kuriata
Miałem kiedyś ten chłam i oddałem go ojcu. Nie sądzę, żeby był na niego JAKIKOLWIEK soft inny niż producencki, zrootować trudno, nawet nie ma go na liście na XDA developers, ze swojej strony polecam zniszczyć albo sprzedać za grosze, bo tylko sobie nerwy popsujesz, na upartego możesz zainstalować np. link2SD, nadać uprawnienia root i  powywalać niepotrzebne śmieci producenckie, to może trochę przyspieszy to coś.
komentarz 27 września 2015 przez Rogargol Pasjonat (16,600 p.)
Chyba masz racje, ze jedynie do kosza sie to nadaje. Zastanawiam sie tylko jak sprzet z niby 1GHz prockiem moze dzialac gorzej niz toster na ktorym chcialbys uruchomic wiedzmina 3 na najwyzszych detalach, czy to jakies przeklamana specyfikacja sprzetu, czy wlasnie oprogramowanie tak spieprzone?

Podobne pytania

0 głosów