Hm, to się po prostu wie ;) Ale rzeczywiście, to jest tak, że jak się nauczy wszystkich rzeczy danego języka (nie licząc bibliotek, bo tego można się uczyć ile się chce ;)), czyli składni, trików, pomocnych funkcji, technik programowania, to wtedy można by powiedzieć, że się osiągnęło ten poziom nauki, że już się wszystko wie na temat tego języka. Ale potem dochodzą kolejne rzeczy, biblioteki, frameworki, jakieś gotowe szablony do właściwego wykorzystania. Przecież nie będziesz do końca życia robił programów w konsoli ;D Jak się nauczysz np. jakiejś biblioteki graficznej, czyli na przykład SFML-a, to wtedy można powiedzieć, że osiągnęło się ten poziom nauki, że już się wszystko wie, ale na temat tej biblioteki. Chyba nie można się nauczyć wszystkiego na temat danego języka, wszystkich bibliotek, wszystkich dodatków. Jest to niemożliwe, a przynajmniej bardzo trudne do zrobienia ;)
Niezbyt zgadzam się z wypowiedzią eventa15, między innymi z tym, że osiągnie się "ten" poziom, jak się zacznie zarabiać. Można zrobić wielką, piękną, bardzo efektowną i ekscytującą grę, a nie koniecznie trzeba na niej zarabiać. Możesz się nauczyć przy robieniu jej wielu rzeczy, gra może mieć dziesiątki tysięcy linijek, a możesz na tym nie zarabiać ani grosza. Więc to jest dość kontrowersyjne stwierdzenie ;)