• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nauka Sieci Komputerowych, jaki następny krok - kurs CCNA

Cloud VPS
+1 głos
120 wizyt
pytanie zadane 25 kwietnia w Sieci komputerowe, internet przez Krala Nowicjusz (130 p.)

Cześć!
Jestem studentem 2. roku Elektroniki i Telekomunikacji na AGH i nie ukrywam – sieci komputerowe to moja zajawka. Chciałbym w przyszłości rozwijać się zawodowo właśnie w tym kierunku.

Swoją przygodę z sieciami zacząłem od kursu Pasji Informatyki, później założyłem konto na platformie Cisco i zdobyłem darmowy certyfikat z Network Basics. Teraz chcę porządnie przygotować się do egzaminu CCNA.

Czy możecie polecić jakieś solidne źródła nauki pod CCNA? Mogą być kursy (również płatne) lub wartościowe książki. Zaznaczę też, że chciałbym biegle nauczyć sie poruszać w Packet Tracerze:) 

Będę wdzięczny za każdą sugestię – dzięki z góry!

komentarz 27 kwietnia przez whiteman808 Gaduła (4,820 p.)
Kozierok i Stevens to must have

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 26 kwietnia przez quiet_delete Bywalec (2,160 p.)

Siema, uczę się teraz do CCNA i będąc w połowie nauki mogę napisać coś z mojej perspektywy.

Dużo zależy od twojego budżetu. Płatne materiały trochę ułatwiają naukę i łatwiej ich używać, ale dla polskiego studenta mogą być dosyć drogie. Na szczęście najlepszy kurs do CCNA jest na YouTube i jest w pełni darmowy.

Darmowe kursy online:

• Jeremy's IT Lab (kompletny i najlepszy). Wszystko jest łatwe, bo Jeremy dobrze tłumaczy i do tego świetnie robi animacje i diagramy. 
  • Dużo ludzi poleca też Bombal IT, ale nie sprawdzałem go.
  • Network Chuck - bardzo dobry kanał, tłumaczy ciekawiej niż Jeremy, ale kurs CCNA nie jest kompletny. Polecam jednak zobaczyć jego krótki kurs CCNA, a przynajmniej kurs 'you suck at subnetting'.