• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak otrzymać listę z formatu z opisem

0 głosów
677 wizyt
pytanie zadane 24 marca 2025 w Systemy operacyjne, programy przez To tylko ja Nowicjusz (120 p.)
Witam.

Nie jestem informatykiem i jak mniemam stanąłem przed nieco niestandardowym problemem (chyba, że okaże się inaczej). Niestety nawet nie wiem jak wyszukac informacje na ten temat :(

Otrzymałem ponad 300 plików txt z listami proiduktów. Listy są numerowane. Wygląda to mniej więcej tak:

numer. Nazwa produktu
data
jakaś dana
jakaś dana
jakaś dana
jakaś dana

Różnej długości opis

To co potrzebuję uzyskać to format poniższy:

nazwa produktu+++data---

Czy istnieje jakaś szansa, by to zrobić automatycznie? Ręcznie to zajmie kilka tygodni :(

Z góry dziękuję za informację.
komentarz 24 marca 2025 przez mokrowski Mędrzec (159,000 p.)
Wydaje się to bardzo prosty problem. Ale jak zawsze diabeł siedzi w szczegółach. Opisz proszę dokładniej wymagania w stylu (uwaga, strzelam bo nie wiem dokładnie jaki jest problem więc opisuję co możesz zrobić):

Mam przykładowy plik:

abrakadabra0123.txt

W nim znajdują się dane:
---------------------------------------
323.Mała wykałaczka męska
2024-10-11 12:32:22
dane1
dane2
Wykałaczka męska, produkt wystawowy.

Chcę uzyskać nazwę pliku:
Mała_wykałaczka_męska+++2024-10-11-12:32:22.txt

Z zawartością:
dane1
dane2
--------------------------------------

Chcę wykonać pracę w systemie MS Windows, mam arkusz kalkulacyjny Excel, tu są 2 pliki z danymi zanonimizowanymi oraz 2 pliki wynikowe, przełożone ręcznie.

Proszę o opis jak mogę wykonać tę pracę lub oferuję XX PLN za jej wykonanie. Kontakt mojmail@mojadomena.pl
komentarz 24 marca 2025 przez To tylko ja Nowicjusz (120 p.)
Witam.