Dyski mogą się psuć bez żadnych oznak. Dobry wynik "health check" nie zawsze oznacza, że wszystko jest ok z dyskiem.
Spróbuj przetestować kwestie sieciowe i dysku oddzielnie. Jeżeli dysk nie działa, to pobieranie nie osiągnie maksimum, więc możesz zacząć od dysku.
Stwórz np. duży plik na jednym dysku i przekopiuj go na drugi albo na inne miejsce na tym samym. Tylko uważaj, bo system operacyjny może pójść na skróty przenosząć (nie kopiując) duży plik na tym samym dysku. Postaraj się, żeby ten duży (chociaż kilka GB) plik nie składał się z samych 0.
Jak będziesz wiedział, że dysk jest OK, możesz przetestować sieć. Skopiuj ten duży plik na sieci lokalnej, potem przez internet. Wtedy będziesz wiedział, czy nie masz problemu z twoim łączem internetowym oraz siecią w domu.
Na koniec zostaje kwestia obcinania łącza na gry przez operatora telekomunikacyjnego. Jak już przetestujesz te rzeczy, zrób raport z krótkim opisem tego co robiłeś. Popraw w nim błedy i formę i możesz napisać do ISP z prośbą o pomoc.