• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Rozwój w branży AI

Aruba Cloud VPS - 50% taniej przez 3 miesiące!
+2 głosów
181 wizyt
pytanie zadane 29 października w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez SamurajSami Nowicjusz (140 p.)
Witam Państwa.

Od dłuższego czasu przyglądam się rozpędowi jaki nabiera branża opisywana szerokim pojęciem "sztuczna inteligencja".

Osobiście nie mam doświadczenia w IT jednak nie chce przegapić możliwości wejścia i rozwoju w dochodowej gałęzi tego środowiska. Wstępnie rozglądałem się nad kursami które pokażą sposoby i możliwości AI jednak jest tego tak wiele i głównie opiera się na zasadzie "zrób przelew a my wyślemy Ci filmiki" i nie brzmi to zachęcająco.

Może tutaj znajdę kogoś kto obraca się w temacie, przechodził już szkolenia i ma coś wartego polecenia na podstawie własnego doświadczenia?

Jeśli tak to proszę o propozycję ciekawych kursów, powiedzmy poziom początkującego.

Interesuje mnie możliwość wykorzystywania AI aby zooptymalizować pracę co da mi więcej czasu wolnego :). Optymalnie byłoby świadczenie usług przy pomocy IT aby już odejść z corpo i pracować na własną rękę.

Zachęcam do dyskusji w temacie i pozdrawiam wszystkich :)

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 29 października przez marcin99b Szeryf (83,530 p.)

wiele i głównie opiera się na zasadzie "zrób przelew a my wyślemy Ci filmiki"

Wpisz w youtube, po angielsku, tam jest mnóstwo materiałów na każdy temat

Zależy jeszcze jak sobie wyobrażasz nauke AI, czy chcesz dowiedzieć się jak się tworzy AI, czy chcesz przeglądać newsy z tego która firma co nowego wrzuciła

Andrej Karpaty ma u siebie fajną serie z budowania GPT, żeby wyjaśnić jak ten modny temat działa pod spodem

0 głosów
odpowiedź 29 października przez reaktywny Nałogowiec (44,560 p.)