• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Egzamin INF.02

0 głosów
501 wizyt
pytanie zadane 23 lipca 2024 w Egzaminy zawodowe przez mateusz2122 Nowicjusz (160 p.)
Witam,

Jestem w technikum w klasie 1 na profilu Technik Informatyk. W 2 klasie mam mieć egzamin INF.02, ale problem w tym, że mój Nauczyciel od zawodowych prawie nie uczy (mówię szczerze).I pytanie moje jest do was jak mam się uczyć sam na ten egzamin nie mając książek.

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 23 lipca 2024 przez Panelinio Stary wyjadacz (10,640 p.)

Uwielbiam stwierdzenia "Ten mój nauczyciel to nic nie uczy". Wiem, że jest w tym ziarenko prawdy, ale w większości tematów to oskarżający nie potrafi się uczyć.

I tu może też być tego przykład. Mianowicie, trafiłeś na forum o tematyce informatycznej - czyli musiałeś wejść na jakąś przeglądarkę i wyszukać tego miejsca.
Zatem masz możliwość znalezienia czegoś w internecie - i tu zestawiamy się ze stwierdzeniem, że skoro udało Ci się założyć tutaj konto to jesteś w stanie znaleźć upragnione informacje.
Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę to, co chce się znaleźć. Tu masz animowaną instrukcję:

https://letmegooglethat.com/?q=egzamin+INF.02

Jeśli przejdziesz przez te kroki z sukcesem znajdziesz test (darmowy!!!!), z którego możesz skorzystać aby zwiększyć swoją wiedzę w zakresie informatyki.

Lub możesz poszukać wątków o egzaminie na tym forum. Pełna dowolność, niech tylko chęć się znajdzie wink

1
komentarz 24 lipca 2024 przez mateusz2122 Nowicjusz (160 p.)

@Panelinio, 

Pełna dowolność, niech tylko chęć się znajdzie wink

Chęci są stąd zadanie tego pytanie na forum.

Uwielbiam stwierdzenia "Ten mój nauczyciel to nic nie uczy". Wiem, że jest w tym ziarenko prawdy, ale w większości tematów to oskarżający nie potrafi się uczyć.