• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Code Blooks wersja 17.2

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
108 wizyt
pytanie zadane 10 lipca w C i C++ przez Artur57 Nowicjusz (130 p.)
W edytorze pisania kodu programu w CodeBlooks polecenie endl było wyświetlane w kolorze czarnym w pewnym momencie zmieniło się na kolor zielony. Pisane kody działają, chciałbym z powrotem zmienić na kolor czarny jak to zrobić? Jestem bardzo początkującym uczniem.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 10 lipca przez Panelinio Dyskutant (8,390 p.)

Szkoda, że nie zrobiłeś screena - bardzo by nam to pomogło.

Stawiam jednak na to, że podczas samego pisania do momentu napisania formułki endl jest ona czarna. Potem jednak, gdy program dostanie już cały napis, to myśli sobie "O, znam to i to powinno być w kolorze zielonym".

Niestety raczej wątpię, że nie będziesz mógł zmienić mu koloru - chyba, że za pomocą motywów, ale z tego co kojarzę to w takich zazwyczaj formuły są w jaskrawych kolorach wink

komentarz 10 lipca przez Artur57 Nowicjusz (130 p.)
Nic nie będę zmieniać CodeBlocks działa a to najważniejsze.
0 głosów
odpowiedź 10 lipca przez adrian17 Ekspert (348,220 p.)
To jest zwykłe kolorowanie składni. Jeśli bardzo nie chcesz żeby kolorował te konkretne rzeczy (endl) to możesz je usunąć z listy w settings -> editor -> syntax highlighting -> keywords... -> set 2.

Natomiast to kolorowanie jest właśnie dla Ciebie, żeby łatwiej się czytało kod. Nie wiem czemu chciałbyś z tym kombinować.
komentarz 10 lipca przez Artur57 Nowicjusz (130 p.)
W sumie nic nie będę zmieniać, ale wydawało mi się, że na początku mojej twórczości c++ endl było czarne. Edytor działa kompilator też i rzeczywiście będzie bardziej czytelny. Dzięki za słuszne uwagi

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 302 wizyt