• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programowanie gry - dla wielki serwer

Object Storage Arubacloud
–1 głos
242 wizyt
pytanie zadane 5 maja w Ogłoszenia, zlecenia przez sprawca Nowicjusz (130 p.)
zmienione kategorie 5 maja przez Arkadiusz Waluk

Zapytanie: Szukam programisty do stworzenia gry walki w arenie (hools = walki w arenie, mecze = punkty do sekcji szacunku)

Nick, liczba punktów i pod tym każdy swój klub, który wybierze podczas rejestracji

Opis projektu: Szukamy doświadczonego programisty lub zespołu programistów, którzy są w stanie stworzyć dynamiczną i uzależniającą grę walki w arenie dla przeglądarek internetowych oraz urządzeń mobilnych. Gra będzie koncentrowała się na pojedynkach między użytkownikami w arenie, gdzie każdy gracz będzie mógł stworzyć i modyfikować swój własny profil postaci.

1. Gra będzie miała charakter ciągły, co oznacza, że gracz będzie ciągle dysponował swoim zespołem i zakupionymi przedmiotami, a punkty szacunku i hools będą liczone z ostatnich 30 dni.

2. W grze każdy użytkownik będzie rywalizować w dwóch indywidualnych kategoriach:

- Szacunek: Mecze odbywać się będą zarówno w domu, jak i na wyjeździe. Gracz zdobywać będzie punkty szacunku za mecze domowe (ilość punktów będzie zależna od liczby fanów ultras, użytych przedmiotów oraz atrakcyjności przeciwnika). Punkty szacunku zdobywać będzie także za mecze wyjazdowe - gracz będzie mógł podjąć dowolną akcję, ale jej sukces zależeć będzie od odwagi jego drużyny oraz ilości policji na meczu, która będzie zależna od atrakcyjności przeciwnika.

- Hools: Użytkownicy będą uczestniczyć w konfliktach, gdzie liczyć się będzie liczba i poziom treningu ich drużyny hooligans (odwaga, wytrzymałość, technika). Każdy użytkownik będzie mógł zaatakować innego, ale tylko jeśli znajdą się w tej samej lidze lub wyżej lub niżej. Gracz, który zostanie zaatakowany, będzie miał po ataku 15 minut immunitetu. Za zwycięstwo w konflikcie gracz otrzyma 2 punkty, a za porażkę -1 punkt. Atakujący podczas konfliktów straci 15% energii, zaatakowany - żadnej.
Tabela hools:

3. Informacje: Tutaj gracz będzie mógł sprawdzić, ile posiada przedmiotów ultras.

Wymagania techniczne:

Gra musi być dostępna zarówno dla przeglądarek internetowych, jak i urządzeń mobilnych (iOS i Android).

Backend musi być stabilny i skalowalny w celu zarządzania danymi użytkowników oraz informacjami o grze.

Interfejs użytkownika musi być intuicyjny i dostosowalny do różnych rodzajów urządzeń.

Dostawa:

W pełni funkcjonalna wersja gry, gotowa do wdrożenia w środowisku internetowym i mobilnym.

Zapewnienie utrzymania i wsparcia gry nawet po zakończeniu jej rozwoju.

Kontakt:
Aby przesłać ofertę lub uzyskać dodatkowe informacje, prosimy o kontakt pod adresem sportovniwebhokej@seznam.cz

4. Drużyna: Gracz zarządzać będzie swoją drużyną hooligans i ultras, będzie mógł je nazwać, śledzić ich aktywność oraz monitorować ich treningi. Każdy z jego hooliganów będzie miał wcześniej przypisaną odwagę i wytrzymałość.

5. Mecz: Tutaj gracz będzie rozgrywać mecze. W domu wykonywać będzie akcje ultras, które będą wykonywane przez fanów ultras. Wraz z postępem w treningu ultras, pojawiać się będą kolejne akcje. Każda akcja będzie wymagać określonej ilości energii i liczby ultras, oraz wyposażenia ultras, które trzeba będzie mieć dla każdego. Można będzie także rozszerzyć swoją drużynę oraz nauczyć ją nowych choreografii. Należy zdawać sobie sprawę, że zależeć będzie od gracza, czy wyda na akcję więcej pieniędzy, niż zyska ze sprzedanych biletów, ale im większa akcja, tym więcej punktów szacunku zdobędzie. Na mecze wyjazdowe jechać będą tylko hooligans, będzie można wybrać akcję, ale jej sukces będzie zależał od siły własnej drużyny hooligans oraz ilości policji, która wzrastać będzie wraz z atrakcyjnością przeciwnika. Za udaną akcję zdobywać się będzie punkty hools - im trudniejsza akcja, tym więcej punktów się zdobędzie.

6. Konflikty: W tej kategorii będą odbywać się konflikty między graczami, podobnie jak w kategorii Hools.

7. Trening: Tutaj będzie można trenować swoją drużynę. Podczas treningu ultras, trenować będzie się ultras, aby wykonywali lepsze akcje ultras. Na siłowni, trenować będzie się swoich hooligans, każdy hooligan będzie musiał najpierw ukończyć każde ćwiczenie, aby ostatecznie mógł wykonywać ćwiczenie, które będzie dawało najwięcej energii. Wytrzymałość hooligana będzie spadać po każdym konflikcie, ale dzięki siłowni będzie można ją odnowić.

8. Sztuki walki: Będzie istnieć osiem różnych sztuk walki, każda z dwiema poziomami do wyboru. Dzięki tym umiejętnościom, hooligan

 będzie mógł walczyć z większą liczbą przeciwników w czasie konfliktu.

9. Stadion: Podczas meczów domowych, zarabiać będzie się pieniądze z biletów, dlatego warto będzie rozbudować stadion, aby na mecze przychodziło więcej osób.

10. SPA: Tutaj będzie można naładować energię.

11. Obchod: Tutaj będzie można zakupić odpowiednie przedmioty do wirtualnych meczów. Obchod będzie pobierał 5% energii.

12. Komise: Tutaj będzie można sprzedać niepotrzebne przedmioty, pobierana będzie prowizja w wysokości 5% energii.

13. Doping: Tutaj będzie można wzmocnić swoich ludzi za pomocą dopingu, który będzie zwiększał ich wytrzymałość na określony czas. Przy zakupie, pobierana będzie prowizja w wysokości 5% energii. Każdy doping będzie także skracał czas treningu na siłowni podczas jego działania.

14. Bar: Bar będzie zawsze otwarty. Za pieniądze i 5% energii, będzie można dodać zarówno ultrasa, jak i hooligana do swojej drużyny. Każdy nowy członek drużyny (Hools i Ultras) będzie przynosił codzienne koszty utrzymania...

15. Wiadomości: Komunikator służący do wzajemnej komunikacji między użytkownikami.

Poniżej znajdują się dodatkowe wyjaśnienia (kolega miał taką samą grę, którą chcę stworzyć, ale utracił dostępy)

To powinno być na pierwszych 100 miejscach na stronie głównej. W grze każdy, zgodnie z liczbą punktów, zobaczy aktualną swoją ligę (1-10 lig, z których każda będzie miała 100 osób), jeśli gracz X gra mecze = zdobywa Y punktów do tabeli respektu, gdzie zależy to od liczby nauczonych umiejętności w meczach.

Całkowita liczba punktów top 100 określonych klubów (suma punktów wszystkich klubów, na przykład klub Widzew Lodz itp...)

Dostarczenie obrazków, które nie istnieją, tabeli respektu i hools (tabela ta resetuje się co miesiąc)

Top 100 klubów (to się nie resetuje co miesiąc, jak tabela, jest na górze)

Top 100 graczy

 

Kontakt:
Aby przesłać ofertę lub uzyskać dodatkowe informacje, prosimy o kontakt pod adresem sportovniwebhokej@seznam.cz

2
komentarz 5 maja przez Ehlert Ekspert (213,090 p.)
Niezły potencjał finansowy, bo projekt idzie przynajmniej w setki tysięcy ze wszystkim co opisałeś, jak nie lepiej.
komentarz 7 maja przez Mist Obywatel (1,550 p.)
prawda.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 500 wizyt
pytanie zadane 15 marca 2020 w JavaScript przez Layoutowiec Mądrala (5,470 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 523 wizyt
pytanie zadane 4 lipca 2016 w Sieci komputerowe, internet przez niezalogowany
–2 głosów
3 odpowiedzi 842 wizyt
pytanie zadane 1 kwietnia 2017 w JavaScript przez Sławek Obywatel (1,270 p.)

92,752 zapytań

141,666 odpowiedzi

320,385 komentarzy

62,100 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...