• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Podstawowe pytanie - budowa bazy danych w internecie

Aruba Cloud VPS - 50% taniej przez 3 miesiące!
0 głosów
356 wizyt
pytanie zadane 18 kwietnia w SQL, bazy danych przez Mik123 Nowicjusz (120 p.)
Nie wiem czy dobrze zatytułowałem ten post. Ale czy ktoś podpowie co trzeba umieć  aby stworzyć taką stronę internetową przez którą wiele osób mogłoby 1 raz w roku wypełnić formularz służący do gromadzenia danych ?

Jestem laikiem (może nie całkowitym). Kiedyś liznąłem kursy Pana Zelenta i wiem, że stworzenie samej strony nie jest skomplikowane. Natomiast, czy znajomość SQL oraz podstawy PHP (logowanie do strony) wystarczy ?

Czy można obejść się bez C++ ?

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 18 kwietnia przez Comandeer Guru (606,240 p.)
Tak, to brzmi jak coś, co można bez problemu załatwić samym PHP i SQL (na chana nawet i bez SQL, zapisując dane do pliku). Nie potrzeba tutaj znajomości C++.

Ogólnie to brzmi na tyle standardowy case, że bym wręcz poszukał, czy nie ma czegoś gotowego, typu skrypt do ankiet.
4
komentarz 18 kwietnia przez adrian17 Mentor (350,860 p.)
Albo zrobić ankietę w google forms :)
komentarz 18 kwietnia przez Mik123 Nowicjusz (120 p.)

@Comandeer, 

Dzięki za odpowiedź,

Gdzie można znaleźć przykładowe projekty tak żeby zajrzeć do kodu ?

Google forms odpada - musza to być okienka a później musze mieć możliwość łatwego pobrania tych danych do excela.

komentarz 18 kwietnia przez adrian17 Mentor (350,860 p.)
Okienko może być electronem, a z GSheets można łatwo pobierać XLSy :P Ale jak chcesz.
komentarz 24 maja przez netteria.NET Początkujący (300 p.)