• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zmiana serwera

Aruba Cloud PRO i VPS, Openstack, VMWare, MS Hyper-V
0 głosów
95 wizyt
pytanie zadane 14 września w Hostingi, domeny, usługi przez darecki1971 Nowicjusz (140 p.)
Witam,

Mam takie pytanie.W zwiazku z tym ze jestem laikiem w tych sprawach,chcialem sie dowiedziec,zapytac,poniewaz mam sklep internetowy na polskim serwerze,ale sprzedaje w niemczech dla niemieckich klientow.czy zmiana i przeniesienie sklepu na niemiecki serwer wplynie na pozycje w wyszukiwarkach?

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi

Darek

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 14 września przez Visual Studio Kot Bywalec (2,030 p.)
edycja 14 września przez Visual Studio Kot
Zawsze ma jakiś wpływ, nie zawsze jednak musi być negatywny. Jeżeli nowy serwer jest wydajniejszy i szybszy to może mieć nawet pozytywny skutek.

Najważniejsze byś podczas migracji zachował te samą strukturę URL. Jeżeli jakiekolwiek zmiany będą nie do uniknięcia to zaktualizuj również sitemap.

W zależności też od silnika na jakim działa sklep, sama migracja może wymagać dodatkowych akcji.
komentarz 15 września przez darecki1971 Nowicjusz (140 p.)
Dziekuje za odpowiedz,pytam dlatego ze kolega mial,ma sklep internetowy i sprzedaje w USA,nastepnie zmienil serwer z amerykanskiego na serwer w Polsce i nagle spadla mu ogladalnosc strony o 70%.Dlatego sprzedajac produkty w niemczech,rozwazam zmiane serwera na inny w niemczech(w niemieckich firmach hostingowych),myslac o tym ze zwiekszy sie ogladalnosc mojej strony.Tylko czy to cos da?

Pozdrawiam,

Darek
komentarz 15 września przez Visual Studio Kot Bywalec (2,030 p.)