• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pomoc w przebranżowieniu

Object Storage Arubacloud
0 głosów
213 wizyt
pytanie zadane 6 czerwca 2023 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez littlekaamil Nowicjusz (150 p.)
Cześć,

jestem automatykiem (programista PLC) z dwuletnim stażem pracy. Jestem świadomy, że sama idea programowania automatyka jest rożna od wszelkich informatycznych.

Niemniej jednak z czasem zaczynam zauważać, że ciągłe wyjazdy przestają mi służyć.

W związku z tym mam do Was pytanie, czy wykupienie kursu typu SD Academy lub po prostu  Udemy pomogą mi w przebranżowieniu się?

Mimo wszystko z C++, czy bazami danych mam kontakt od gimnazjum, a na studiach mieliśmy C++/R. Zakładam, że na słabszym poziomie niż informatycy, aczkolwiek chciałbym spróbować swoich sił w tej branży, ze względu na pewne podobieństwa, z wyłączeniem wyjazdów :)

Najbardziej czytelne wydają mi się być python/sql, ale niestety pracując codziennie po 10h, potrzebuję kogoś kto mnie nauczy bo sam na wycieńczeniu mam problemy z taktowaniem.

Z góry dziękuję za pomoc

Będę wdzięczny za wszelakie podpowiedzi tudzież linki do stron/kursów.
komentarz 6 czerwca 2023 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)
Nie idź tą drogą dzisiaj już ChatGPT zastępuje juniorów.
komentarz 6 czerwca 2023 przez Oscar Nałogowiec (29,290 p.)
Tylko, że seniorzy nie biorą się z kapusty. Będzie w tego niezły bajzel... No chyba, że za te parę lat ChatGPT osiągnie poziom seniorów...
komentarz 6 czerwca 2023 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)
Tak będzie, a poza tym seniorzy biorą się z juniorów, a juniorów już dziś nikt nie chce.
komentarz 6 czerwca 2023 przez Wiciorny Ekspert (269,710 p.)
To po co jesteś na tym forum? Idź zabierz się za rolnictwo może, a chociaż tam roboty :(
komentarz 6 czerwca 2023 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)
Jestem tu z sentymentu ;)