Witam mam malutki problem mianowicie tworze 2 klasy
-przedmioty(służy tylko do stworzenia przedmiotu i jego wagi)
-ekwipunek(obsługuje listę (dodaje, sprawdza czy nie przekroczono limitu pojemności)
Problem pojawia sie kiedy chciałem oddać obiekt klasy przedmiot do listy klasy ekwipunek, użyłem takiej metody ale mam wrazenie ze duplikuje obiekt i marnuje to zasoby (chciałem zrobić ekwipuneks.add(przedmiot)) ale to nie chciało działać (przeładowanie add o 2 argumenty) dlatego skończyło tak jak niżej.
public void dodaj(przedmiot przedmiot)
{
if (czy_moge_dodac() == true)
{
ekwipuneks.Add(new ekwipunek(nazwa=przedmiot.nazwa,waga=przedmiot.waga));
akt_obciazenie += przedmiot.waga;
}
else
{
Console.WriteLine("Za mało miejsca");
}
}
Ważniejszy problem pojawia sie jak próbuje usunąć obiekt z listy i nie moge sobie z tym poradzić
public void usun(przedmiot p)
{
ekwipuneks.Remove(new ekwipunek(nazwa=p.nazwa, waga=p.waga));// kompilator akceptuje alle nie usuwa z listy
ekwipuneks.Remove(p.nazwa,p.waga); //kompilator wywala przeciążenie remove nie pobiera 2 argumentow
}
Próbowałem już szukania po indexie ale wtedy występuje błąd z konwersja z stringa na eq.przedmiot (kod pisany w klasie ekwipunek)'
Mam nadzieje że przedstawiłem to jakoś zrozumiale. Prosze o pomoc może jakieś linki gdzie wytłumaczone będzie dodawanie obiektów z klas do listy w innej klasie (tak przeszukiwałem juz googla nic nie znalazłem co by mi mogło pomóc).