• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Mobilna/Przeglądarkowa aplikacja dla farmaceuty od podstaw.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
120 wizyt
pytanie zadane 5 kwietnia 2023 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Suzubi22 Nowicjusz (120 p.)
Cześć!

Znalazłem się na tym forum w celu znalezienia porady w jaki sposób powinienem ugryźć projekt który już od pewnego czasu mam w głowie. Jestem studentem farmacji i o ile na studiach programowałem w ramach zajęć w Pythonie i C#, to niestety były to tylko proste aplikacje obliczeniowe, stosowane czysto w chemii.
 

W czasie swojej pracy w aptece dostrzegłem kilka bardzo specyficznych problemów (strata czasu oraz często pieniędzy przez proste pomyłki), które może rozwiązać bardzo prosta aplikacja oparta o bazę danych, a która jak narazie nie istnieje. Aplikacja taka miałaby zaciągać z pliku (Access, execel whatever) odpowiedź zwrotną na dane - tj. w kilku polach tekstowych wybiera się konkretne zmienne, a aplikacja daje jako odpowiedź stosunek tych zmiennych do siebie - na podobnej zasadzie co aplikacja do interakcji lekowych gdzie zmiennymi A, B, C.... są konkretne leki przyjmowane przez pacjenta a odpowiedź aplikacji to tabela zawierająca stosunek zmiennych AB AC CB do siebie - czyli interakcja pomiędzy dwoma lekami czy jej brak.