w skrócie wojownicy sami siebie biją
próbowałem dodać w voida zmienną wróg (obiekt wojownik ) ale nie zadziałało
Kod Główny:
imie1.Wyświetl();
imie2.Wyświetl();
do
{
Console.ReadLine();
Console.Clear();
Console.WriteLine("1.Atak");
Console.WriteLine("2.Regeneracja");
sw = byte.Parse(Console.ReadLine());
switch (sw)
{
case 1:
imie1.cios();
break;
case 2:
imie1.cios();
break;
}
Console.WriteLine("1.Atak");
Console.WriteLine("2.Regeneracja");
sw = byte.Parse(Console.ReadLine());
switch (sw)
{
case 1:
imie1.cios();
break;
case 2:
imie1.cios();
break;
}
imie1.Wyświetll();
imie2.Wyświetll();
} while (imie1.Live != false && imie2.Live != false);
kod wojownika:
internal class wojownik
{
public bool Live;
public bool Tszezwosc;
int HP;
int defence;
int strength;
int defenceB;
int defenceA;
int strengthB;
int strengthA;
public string nick;
...
tak wiem że jest this.HP
public void Wyświetl()
{
Console.WriteLine("==========================================");
Console.WriteLine("Inie: " + this.nick);
Console.WriteLine("HP: " + this.HP);
Console.WriteLine("Tarcza: " + this.defenceB);
Console.WriteLine("Siła: " + this.strengthB);
Console.WriteLine("==========================================");
}
public void Wyświetll()
{
Console.WriteLine("==========================================");
Console.WriteLine("Inie: " + this.nick);
Console.WriteLine("HP: " + this.HP);
Console.WriteLine("Tarcza: " + this.defence);
Console.WriteLine("==========================================");
}
public void cios()
{
if (this.Live == false)
{
Console.WriteLine(this.nick + "nie żyje");
}
else if (this.defence > 0)
{
this.defence -= this.strength;
Console.WriteLine(this.nick + " Udeżył za " + this.strength + "HP");
if (this.defence < 0)
{
this.defence = 0;
}
}
else
{
this.HP -= this.strength;
Console.WriteLine(this.nick + " Udeżył za " + this.strength + "HP");
if (this.HP <= 0)
{
this.Live = false;
Console.WriteLine(this.nick + " nie żyje");
}
if (this.HP < 0)
{
this.HP = 0;
}
}
}
public void Regeneracja()
{
this.defence += random.Next(0, 100)/ random.Next(0, 80)+2;
Console.WriteLine(this.nick + " Naprawianono " + this.defence + " Tarczy");
}