• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Reklamy i okienka w wyszukiwarce na podstawie wcześniejszych wyszukiwań

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
178 wizyt
pytanie zadane 10 stycznia 2023 w Sieci komputerowe, internet przez heyodan Nowicjusz (120 p.)
Cześć,

We wstępie chciałem zaznaczyć że nie jestem informatykiem, a więc język przeze mnie może nie być do końca precyzyjny, za co z góry przepraszam.

Mam problem z reklamami, które pokazują się gdzie się da w przeglądarce i nie chodzi w sumie że wyświetlają się na moim urządzeniu, ale bardziej na urządzeniach innych osób które korzystają z mojej sieci. Pracownicy w firmie kiedy wchodzą w przeglądarkę na własnym telefonie lub na komputerach które są w pracy widzą reklamy, okienka które sugerują moje wcześniejsze przeglądania stron. Jak się tego problemu pozbyć? Czy otwieranie stron np. w Google incognito coś pomoże? Czy są jakieś ustawienia, które nie będą wyświetlały reklam powiązanych z moim wyszukiwaniem? Może jakieś programy które będą czyściły? Proszę o pomoc

Dziękuję.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 10 stycznia 2023 przez SzkolnyAdmin Szeryf (86,280 p.)
komentarz 10 stycznia 2023 przez heyodan Nowicjusz (120 p.)
Okej, wiem już że incognito mało daje.

Czy możecie w takim razie polecić VPN w tym celu i fajnie gdyby coś było za darmo :D?
komentarz 10 stycznia 2023 przez SzkolnyAdmin Szeryf (86,280 p.)
Spróbuj jakiegoś AdBlocka, śledzony będziesz, ale zablokuje ci reklamy.
1
komentarz 10 stycznia 2023 przez prutprut Początkujący (370 p.)

@heyodan, mordeczko darmowy vpn to np. windscribe, proton vpn, urbanvpn

urban vpn to chyba najlepsze dla cb rozwiązanie bo to libka do przeglądarki :)

a chyba na służbówce to nie za bardzo coś takiego instalować, szef może cie o coś podejrzewać jak zobaczy że instalujesz vpny

komentarz 10 stycznia 2023 przez heyodan Nowicjusz (120 p.)