Witam,
w dalszym ciągu mierzę się ze stworzeniem swojego pierwszego projektu w Phaserze, ale znowu pojawiło się coś, z czym nie mogę sobie poradzić. Mam utworzony plik/scenę "GameScene" i chciałem spróbować dodać w nim jakieś tło i sprawdzić, czy wyświetli się po zapisaniu. Efekt jest taki, że zamiast tła, na środku ekranu pojawia się zielony kwadrat z jedną przekątną. Nie wiem do końca co to oznacza, bo to moje pierwsze potyczki z Phaserem, a konsola po wciśnięciu F12 również nic nie pokazuje (jedynie mogę się domyślać, że może moje tło z jakiegoś powodu jest niewidoczne dla programu).
Pliki w folderze z grą mam ułożone w ten sposób:

Kody w plikach index.html, main.js oraz GameScene.js wyglądają tak:
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<title>Phaser Game</title>
<script type="text/javascript" src="phaser.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="scenes/GameScene.js"></script>
<script type="text/javascript" src="main.js"></script>
</head>
<body>
</body>
</html>
import Phaser from 'phaser'
import GameScene from './scenes/GameScene'
const config = {
type: Phaser.AUTO,
width: 800,
height: 600,
physics: {
default: 'arcade',
arcade: {
gravity: { y: 200 }
}
},
scene: [GameScene]
}
export default new Phaser.Game(config);
import Phaser from 'phaser'
export default class GameScene extends Phaser.Scene
{
constructor()
{
super("game");
}
preload()
{
this.load.image('bground', 'assets/bground.png');
}
create()
{
this.add.image(400, 300, 'bground');
}
}
Mógłby ktoś powiedzieć mi dlaczego tło, które próbuję wstawić nie wyświetla się i co zrobić, aby to naprawić?
Będę wdzięczny za wszlkie odpowiedzi.