• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nagłówki h1 na stronie głównej dla każdego wpisu - jak zmienić?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
248 wizyt
pytanie zadane 19 grudnia 2022 w Systemy CMS przez czupi25 Nowicjusz (120 p.)
Cześć,

mam bloga na Wordpressie, motyw OceanWP. Wykorzystałam darmowe demo "Maria", mam tam kilka stron z różnymi kategoriami i stronę główną. Na każdej z tych stron wyświetlają mi się miniaturki wpisów ze zdjęciem, tytułem i krótkim opisem jak na typowym blogu. Problem w tym, że każdy ten wpis ma w tytule nagłówek h1 i mam w sumie kilka nagłówków h1 na jednej stronie, a zgodnie z SEO powinien być tylko jeden. Wiem, że powinnam zmienić to w kodzie motywu, ale kompletnie nie znam się na php i nie wiem ani gdzie szukać ani co zmienić. Czy ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 21 grudnia 2022 przez mateusz1211 Nowicjusz (140 p.)
Cześć.

Najlepiej zmienić motyw na np. Astra i po prawej stronie wyłączyć wszystko "header, footer, title" itd i zaczynasz pracę na pustej stronie.

Jeżeli chcesz usunąć te elementy motywu, to mozesz to zrobić w pliku bodajże "single-page.php" albo "page.php" .. nie pamiętam. ale możesz zrobić to nie znajac php - poprostu usuwając linijkę kodu opowiadającą za to.

Podobne pytania

+1 głos
1 odpowiedź 239 wizyt
pytanie zadane 6 lipca 2022 w HTML i CSS przez AnimaVillis Stary wyjadacz (11,350 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 186 wizyt
pytanie zadane 9 listopada 2020 w HTML i CSS przez Bartek12 Mądrala (5,510 p.)
+1 głos
2 odpowiedzi 448 wizyt
pytanie zadane 12 lipca 2020 w HTML i CSS przez WiktroH Mądrala (6,550 p.)

92,539 zapytań

141,382 odpowiedzi

319,476 komentarzy

61,928 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.