Takich rzeczy w bazie danych się nie zapisuje, bo one dzieją się w procesie "runtime" aktualnie, gdy ktoś gra, więc nie ma potrzeby zapisywać tego do bazy, skoro nikt z tego nie będzie korzystał i po grze trwającej do 6-7 ruchów, nie będą potrzebne.
Co innego "zapisywanie" stanu wygranych dla użytkowników, wtedy cały system możesz zbudować: logowanie, tworzenie użytkowników i ich profilu gier, wygranych do tego zbudować ranking itp.
Nawet jakiś system wyzwań do gry pomiędzy graczami. Dodatkowo sama gra może być zaimplementowana z użyciem np. jakiegoś asynchronicznego i reaktywnego frameworku : np. możesz stworzyć to w oparciu o bibliotekę
https://rxjs.dev/ RXJS... i wykorzystać od tego cały zasób : BehaviourSubjectów, strumieni obserwowalnych itp.
Do tego w zależności od frameworków: możesz użyć logiki z wykorzystaniem funkcjonalności , store jako mechanizmowi do przetrzymywania stanu aplikacji i kontroli nad jego aktualizacja/zmianami itp jak NGRX CZY REDUX
https://redux.js.org/
https://ngrx.io/guide/store
https://www.jcommerce.pl/jpro/artykuly/ngrx#:~:text=NgRx%20jest%20to%20zbi%C3%B3r%20bibliotek,musieli%20zastanawia%C4%87%20si%C4%99%20czy%20np.