Cześć,
Tworzę pewnego moda do gry Planescape Torment, taka mała modyfikacja ui.
Wszystko byłoby pięknie, lecz aby zmienić kolory czcionki w dialogach, należy (jak się dowiedziałem) wymusić post processing.
Potrzeba pomocy w zrozumieniu (poziom wiedzy 0), w pliku UI.menu istnieje funkcja, która podmienia zaznaczoną opcję dialogową na dany kolor. W tym przypadku czerwony na biało. To jeden z post procesów(?) :
function getDialogEntryText(row)
local text = dialogTable[row].text
if (row == worldPlayerDialogSelection) then
--Color the text white when selected
text = string.gsub(text, "%^0xff212eff", "^0xFFFFFFFF")
end
return text
end
Normalnie dałbym sobie siana, ale zalazło mi to za skórę :D.
Jeden z kolorów (znam go w wyniku print_r(text) z konsoli ) w dialogach który chcę podmienić to: 0xff7da58c na jakiś inny.
Ktoś ma jakieś porady? ;).