• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

MOD do gry Planescape Torment i język Lua.

Aruba Cloud PRO i VPS, Openstack, VMWare, MS Hyper-V
0 głosów
27 wizyt
pytanie zadane 21 października 2022 w Inne języki przez szf0 Nowicjusz (120 p.)

Cześć,

Tworzę pewnego moda do gry Planescape Torment, taka mała modyfikacja ui.

Wszystko byłoby pięknie, lecz aby zmienić kolory czcionki w dialogach, należy (jak się dowiedziałem) wymusić post processing.

Potrzeba pomocy w zrozumieniu (poziom wiedzy 0), w pliku UI.menu istnieje funkcja, która podmienia zaznaczoną opcję dialogową na dany kolor. W tym przypadku czerwony na biało. To jeden z post procesów(?) :

 function getDialogEntryText(row)
        local text = dialogTable[row].text
        if (row == worldPlayerDialogSelection) then
            --Color the text white when selected
            text = string.gsub(text, "%^0xff212eff", "^0xFFFFFFFF")
        end
        return text
    end

Normalnie dałbym sobie siana, ale zalazło mi to za skórę :D.

Jeden z kolorów (znam go w wyniku print_r(text) z konsoli ) w dialogach który chcę podmienić to: 0xff7da58c na jakiś inny.

Ktoś ma jakieś porady? ;).

 

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

–1 głos
0 odpowiedzi 80 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 1,307 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 156 wizyt
pytanie zadane 23 listopada 2016 w Inne języki przez Harertz Nowicjusz (120 p.)

90,297 zapytań

138,894 odpowiedzi

311,080 komentarzy

60,011 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Sklep oferujący ćwiczenia JavaScript, PHP, rozmowy rekrutacyjne dla programistów i inne materiały

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...