• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

od czego zacząć tworzenie własnych programów

Aruba Cloud - Virtual Private Server VPS
0 głosów
394 wizyt
pytanie zadane 8 października 2022 w Systemy operacyjne, programy przez guwert Nowicjusz (150 p.)
edycja 8 października 2022 przez guwert
Dzień dobry, pisze z pytaniem o to jak zacząć programować własny program (chodzi o GUI) nie chodzi o gry, oraz jak stworzyć/jakie wybrać gui czy wybrać jakiś gotowy program do tworzenia (jak tak to jaki?) oraz jakich języków zacząć się uczyć. póki co jestem początkującym programistą i mam opanowane podstawy języka Python,

chodzi mi o to że ja nie umiem właśnie zacząć tego tworzyć bo nie wiem od czego zacząć a na google nic właśnie nie potrafię znaleźć nawet nie wiem co wpisać, więc czy jest coś co mógłbyś polecić?

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 8 października 2022 przez VBService Ekspert (256,600 p.)
edycja 8 października 2022 przez VBService

mam opanowane podstawy języka Python

to spróbuj napisać apkę desktop-ową w python-ie za pomocą np.
Tkinter-a [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ].

No i "pójście" w python-a może się okazać dobrym wyborem: 
Is It Worth Learning Python? 8 Reasons to Learn [in 2022]

+1 głos
odpowiedź 8 października 2022 przez AnimaVillis Stary wyjadacz (13,090 p.)
Zacznij od pomysłu, później zacznij tworzyć tak na dobrą sprawę tutaj nie ma jak inaczej odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
4 odpowiedzi 521 wizyt
pytanie zadane 28 czerwca 2018 w Offtop przez Kamil Miętkiewicz Użytkownik (630 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 2,015 wizyt
–2 głosów
2 odpowiedzi 2,304 wizyt

93,331 zapytań

142,323 odpowiedzi

322,400 komentarzy

62,666 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj